اخبار شهرستان

آغاز عملیات احداث بزرگترین پیست کارتینگ شرق کشور در تربت حیدریه

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه از آغاز عملیات احداث بزرگترین پیست کارتینگ اتومبیل رانی شرق کشور با همکاری بخش خصوصی در مجموعه ورزشی آزادی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، مجید رضایی در حاشیه بازدید از پروژه احداث پیست کارتینگ اتومبیل شهرستان گفت: این پیست با مشارکت بخش خصوصی در زمینی به مساحت دو و نیم هکتار در مجموعه ورزشی آزادی شهرستان در حال احداث است و امید داریم تا هفته دولت افتتاح و مورد استفاده ورزشکاران قرارگیرد.

رضایی توسعه فعالیتهای ورزشی در بخش همگانی و حمایت از سرمایه گذاران ورزشی را از مهمترین اهداف واگذاری این پروژه به بخش خصوصی برشمرد و گفت: با توجه به اقبال عموم به رشته مهیج اتومبیلرانی بویژه در بخش کارتینگ  با راه اندازی این پیست در فاز نخست امکان میزبانی شهرستان درمسابقات استانی و در رشته های کارتینگ و اسلالوم در بخش اتومبیل برای شهرستان فراهم خواهد شد.

حسن قوامی داور و مربی رسمی فدراسیون موتورسورای و اتومبیلرانی و سرمایه گذار این پروژه نیز از پیست کاریتنگ اتومبیل تربت حیدریه بعنوان بزرگترین پیست شرق کشور یاد کرده و گفت: فاز نخست پیست کارتینگ اتومبیل مجموعه ورزشی آزادی تربت حیدریه با مساحت ۱۰هزار مترمربع و صرف هزینه ۱۰میلیارد ریال تا دوماه آینده قابل بهره برداری است

 قوامی در خصوص بخش های مختلف پیست گفت: این بخش شامل پیست کارتینک با چهارلاین استاندارد، بخش اداری و فضای آموزشی، چهار پارکینگ اختصاصی دائم و لحظه ای، سیستم تایمینگ شبکه (ثبت زمان)، خودروهای کارتینگ، رختکن ورزشکاران، جایگاه تماشاچی، کافی شاپ و سرویس بهداشتی می باشد.

وی افزود: در فاز دوم طول مسیر از ۸۵۰متر به ۱۶۰۰متر توسعه می یابد که با تکمیل آن امکان برگزاری مسابقات مختلف اتومبیلرانی(کاریتنگ، اسلالوم و دریفت) و موتور سواری سرعت (ریس) در سطح کشوری فراهم خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا