اخبار شهرستان

توجه به تقویت ورزش بانوان شاخص توسعه یافتگی در ورزش

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در جمع نواب رؤسای بانوان هیئت های ورزشی شهرستان لزوم توجه به تقویت ورزش بانوان را از اهداف اساسی این اداره در برنامه توسعه ورزش منطقه خواند.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و‌جوانان تربت حیدریه سیدحمیدرضا امینی در این نشست با تاکید بر حضور فعال بانوان در تمامی عرصه ها این مهم را از شاخصه های توسعه یافتگی بویژه در حوزه ورزش همگانی برشمرد و خاطر نشان کرد: بانوان ورزشکار می بایست تلاش کنند در کنار ورزش قهرمانی، فعالیت های خود را در بخش همگانی نیز تقویت نمایند
رئیس اداره ورزش و‌جوانان عملکرد ورزش بانوان شهرستان را مثبت ارزیابی نموده و افزود: فعالیت های گسترده ای را طی سال گذشته در بخش بانوان شاهد بودیم اما همچنان تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.
امینی تصریح کرد:در این راستا نواب رؤسای هیئت های ورزشی موظفند با تدوین برنامه عملیاتی، تعامل با مسئول ورزش بانوان و اداره ورزش و جوانان، بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی و استفاده از ابزارهای ارتباطی در جهت رشد کمی و کیفی ورزش بانوان اهتمام نمایند.
پروین لسانی مسئول ورزش بانوان شهرستان نیز در این نشست با اشاره به دستاوردهای بانوان ورزشکار تربت حیدریه در سال های اخیر اظهار داشت: ورزش بانوان در این شهرستان از ظرفیت بالایی برخوردار است و میطلبد با توسعه امکانات زیرساختی و توجه بیشتر به این حوزه مهم راه پیشرفت را برای ورزشکاران بانوی شهرستان فراهم کنیم چرا که ارتقای حوزه بانوان از پایه های اساسی توسعه ورزش منطقه به شمار میرود .
گفتنی است در پایان این نشست از حمیده نجارزاده، عاطفه آقایی و حُسنیٰ نیکزاد نواب روسای هیاتهای جانبازان و معلولین، کاراته و ورزشهای همگانی به پاس تلاشهای موثر در بخش بانوان تجلیل شد.
برگزاری کلاس های مربیگری و داوری، میزبانی مسابقات ورزشی بانوان، برگزاری و شرکت در فعالیتهای مختلف فرهنگی حوزه ورزش و جوانان و شناسایی و معرفی جوانان نخبه در حوزه های مختلف از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا