اخبار شهرستان

حضور دو تیم از تربت حیدریه در لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور

بانوان والیبالیست تربت حیدریه برای نخستین بار با دو تیم مهرثامن و ستارگان درخشان در رقابت های لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه رئیس هیئت والیبال شهرستان درتشریح این خبر گفت: مرحله نخست رقابت های لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور «جام سردار دلها» با شرکت ۳۵ تیم از ۲۰ استان کشور از چهارم دی ماه در ۸ شهرستان مختلف آغاز می شود.

رضوی با بیان اینکه خراسان رضوی در لیگ امسال ۵ نماینده دارد اظهار کرد: تربت حیدریه به عنوان نماینده استان برای نخستین بار با دوتیم مهرثامن و ستارگان درخشان به سرپرستی فاطمه کاویانی ونجمه فلاح در این دوره از لیگ کشور حضور دارد.

رضوی با تاکید به این موضوع که تیم داری بویژه در بخش بانوان بسیار دشوار است گفت: با این وجود بدلیل لزوم توسعه ورزش در بخش بانوان و پتانسیل موجود در شهرستان در اولین حضور خود در لیگ کشور دو نماینده معرفی کردیم که غالب هزینه های این دوتیم بصورت شخصی توسط مدیران تیم ها تامین شده است و در هر دو تیم این شهرستان از ۴۰ بازیکن در مجموع ۱۵ بازیکن غیر بومی از مشهد و استان های تهران و اصفهان عضویت دارند.

رضوی در خصوص برنامه بازی های دو تیم مهرثامن و ستارگان درخشان نیز بیان داشت: تیم ستارگان درخشان با هدایت سمانه رحیم دادی در گروه نخست این بازیها قرار گرفته و طبق قرعه کشی می بایست از چهارم دی ماه در شهرستان کازرون استان فارس  با تیم هایی از آذربایجان شرقی، هرمزگان، فارس و مازندران مصاف کند

او افزود: تیم مهرثامن دیگر نماینده این شهرستان نیز با هدایت مریم واحدیان از پنجم دی ماه در گروه ۸ این مسابقات و در شهرستان رامسر به مصاف تیمهایی از استان های کردستان، مازندران وچهارمحال و بختیاری خواهد رفت.

گفتنی است مجموعا ۳۵ تیم در قالب ۸ گروه پنچ و چهار تیمی در دورمقدماتی لیگ دسته یک بانوان کشور از چهارم تا هشتم دی ماه بصورت دوره ای با هم رقابت می کنند و از هر گروه دو تیم به مرحله دوم صعود خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا