اخبار شهرستان

درخشش بانوان جودوکار تربت حیدریه در استان

تیم جودو بانوان تربت حیدریه در پایان رقابت های استانی که در مشهد برگزار گردید صاحب ۸نشان طلا، نقره و برنز شد
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ۱۱تیم در این دوره از رقابت ها که بمناسب دهه کرامت برگزار شد شرکت داشتند که در چهار گروه سنی به رقابت پرداختند.
رئیس هیئت جودو و کوراش تربت حیدریه با بیان این خبر افزود: ۱۵۰ جودوکار در ۱۰ وزن در این مسابقات به مصاف هم رفتند که در پایان بانوان جودوکار تربت حیدریه با هدایت الهام فریادی موفق به کسب ۱ نشان طلا، ۳ نقره و ۴ برنزشدند.
یدا… اسحاق زاده خاطر نشان کرد: نرگس رنجبرنماینده این شهرستان در گروه سنی جوانان قهرمان وزن ۵۷- کیلوگرم شد و نشان طلا را برگردن آویخت، و در گروه سنی نونهالان، جوانان و بزرگسالان نیز صفا عربزاده، عاطفه رنجبر و انسیه روستایی نمایندگان این شهرستان در اوزان منفی۴۸ و منفی ۷۰ کیلوگرم نایب قهرمان شده و به نشان نقره دست یافتند.
اسحاق زاده افزود: مریم و محبوبه رنجبر در وزن منفی ۷۰کیلوگرم بزرگسالان، فریماه محمدی و مبینا محمود زاده نیز به ترتیب در اوزان ۳۶- و ۵۲- کیلوگرم نونهالان و نوجوانان در جایگاه سوم ایستاده و صاحب گردن آویز برنز شدند.
گفتنی است ۶ تیم باشگاهی از مشهد و پنج تیم از شهرستان های تربت حیدریه، نیشابور،سبزوار، قوچان و تربت جام ۱۱ تیم حاضر در مسابقات جودو بانوان خراسان رضوی در مشهد بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا