اخبار شهرستان

درخشش بانوان جودوکار تربت حیدریه در رقابتهای قهرمانی استان

تیم جودو بانوان تربت حیدریه با کسب ۱۱ نشان طلا، نقره و برنز به کار خود در مسابقات قهرمانی استان پایان داد

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه، رئیس هیئت جودو و کوراش شهرستان در تشریح این خبر اظهار کرد: تیم جودو بانوان تربت حیدریه با هدایت الهام فریادی در پایان رقابت های استانی که به میزبانی مشهد برگزار گردید به یک نشان طلا، چهار نقره و شش برنز دست یافت.

یدا…اسحاق زاده با اشاره به دومین تجربه حضور بانوان جودوکار این شهرستان در مسابقات در خصوص نتایج بدست آمده توسط ورزشکاران اعزامی به این دوره از رقابت ها خاطر نشان کرد: انسیه روستایی در وزن ۷۰- کیلوگرم بزرگسالان قهرمان شد و به گردن آویز طلا دست یافت و سارا دلیر، مریم رنجبر،بتول یعقوبی و عاطفه رنجبر نیز به ترتیب در اوزان ۶۳-، ۷۰-، ۷۸- و۷۰- کیلوگرم با کسب عنوان نایب قهرمانی نشان نقره را بر گردن آویختند.

اسحاق زاده افزود: در اوزان ۵۷-، ۴۸-، ۵۲-، ۶۳-، ۴۴- و ۷۰- کیلوگرم نیز به ترتیب نرگس رنجبری،زینب قاسمی،سودابه علیزاده، محبوبه رنجبر،صفا علیزاده و ریحانه حسینی شش نماینده این شهرستان بودند که با غلبه بر حریفان خود و قرار گرفتن در جایگاه سوم  به نشان برنز دست یافتند.

گفتنی است مسابقات جودو قهرمانی بانوان استان  با شرکت ۸۰ جودو کار از شهرستان های مشهد، گلبهار، تربت حیدریه، سبزوار و نیشابور در مشهد برگزار شد و ورزشکاران در ۱۰ وزن و چهار گروه سنی  به  مصاف هم رفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا