در پی سفر رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان به تربت حیدریه: جواز حضور تیم والیبال نشسته تربت حیدریه در لیگ کشور صادر شد

محمدی فر رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین خراسان رضوی با سفر به تربت حیدریه در نشستی با سرپرست اداره ورزش و جوانان و اعضای این هیئت در شهرستان به بررسی چالش ها و فرصت ها در این حوزه پرداخت و از اعطای امتیاز حضور تیم والیبال نشسته تربت حیدریه در لیگ کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ، مجید محمدی فر در این نشست تربت حیدریه را یکی از شهرستان های پیشتاز استان در حوزه ورزش های جانبازان و معلولین نامید و بیان داشت: توجه ویژه مسئولان ورزش تربت حیدریه به حوزه جانبازان و معولین شایسته تقدیر است و الگوی مناسبی برای سایر شهرهای استان خواهد بود و در همین راستا و با توجه به ظرفیت بالای این شهرستان سهمیه حضور در لیگ والیبال نشسته کشور به تربت حیدریه اختصاص یافت.

رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین خراسان رضوی با اشاره به لزوم ارتقای امکانات سخت افزاری در حوزه ورزش های جانبازان و معلولین گفت: بزرگترین چالش پیش روی هیئت استان نبود زیرساخت مناسب جهت ورزشکاران جانباز و معلول است که اولویت اصلی هیئت استان در حال حاضر مرتفع ساختن این چالش است که در این مسیر حمایت مسئولین استان در شهرستان راهگشا خواهد بود. محمدی فر ترغیب جامعه معلولین به ورزش را یک نیاز ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در راستای بررسی راهکارهای ترغیب جامعه معلولین به ورزش کارگروهی در هیئت استان تشکیل شده است و از هیئت های شهرستانی هم خواسته ایم برنامه های خود را در این زمینه ارائه دهند.

مجید رضایی سرپرست اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه هم در این نشست تعامل با ادارات مرتبط به خصوص بهزیستی و کمیته امداد را در ترویج فرهنگ ورزش در جامعه معلولین امری ضروری دانست و اظهار داشت: اگر نگاه تعاملی با هیئت های شهرستان ها در سطح هیئت های استان حاکم شود اتفاقات مثبتی در حوزه ورزش استان رقم خواهد خورد و هیئت های شهرستانی نیز با انگیزه بیشتری کار خواهند کرد.

وی افزود: تلاش داریم در حوزه ورزش همگانی زمینه حضور جانبازان و معلولین فراهم شود.

عباس نجاتی رئیس هیئت جانبازان و معلولین تربت حیدریه نیز با بیان گوشه ای از دستاوردهای این هیئت در سالیان اخیر حضور رئیس هیئت استان در شهرستان ها را به فال نیک گرفت و گفت : ورزش جانبازان و معلولین در تربت حیدریه با جهش خوبی مواجه شده است و تقویت حمایت ها باعث رقم خوردن نتایج درخشان تری نیز خواهد شد. امید داریم با نگاه مثبت و تعاملی که در سطح هیئت جانبازان و معلولین استان حاکم است در مسیر حرکت رو به جلو موفق تر از گذشته باشیم.

(Visited 95 times, 1 visits today)

درباره admin

همچنین بخوانید

موفقیت پسران سانداکار تربت حیدریه در استان

تیم ووشو پسران تربت حیدریه در پیکارهای بی شائولین ووشو قهرمانی خراسان رضوی با کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *