رقابت های جام شهدای دانشجوی تربت حیدریه برترین‌های خود را شناخت

همزمان با ماه مبارک رمضان رقابت‌های جام شهدای دانشجوی تربت حیدریه با شرکت بیش از ۱۰۰ دانشجوی ورزشکار از دانشگاه های شهرستان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ، محمد علی یعقوبی دبیر کمیته فرهنگی دانشگاه های شهرستان در خصوص این رقابت‌ها بیان داشت : مسابقات جام شهدای دانشجوی تربت حیدریه به صورت متمرکز در ۵ رشته و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش آقایان و دانشگاه پیام نور در بخش بانوان برگزار شد.

وی در خصوص نتایج این رقابت‌ها گفت: در بخش آقایان ورزشکاران در چهار رشته دارت ، دوی سرعت ۶۰ متر ، طناب کشی و روپایی به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان احسان روزبهی از دانشگاه تربت حیدریه بالاتر از سایر نفرات قهرمان دوی ۶۰ متر شد امیر علی موحدان در روپایی به مقام اول رسید و رامین شایان مهر از دانشگاه فرهنگیان فاتح رقابت دارت شد همچنین تیم دانشگاه علوم پزشکی نیز توانست قهرمانی رشته طناب کشی این جشنواره را به دست آورد.

یعقوبی ضمن اشاره به سطح کیفی بالای این رقابت‌ها نتایج بخش بانوان را نیز اینگونه اعلام نمود: در رشته دارت الهه جمالیان از دانشگاه پیام نور روی سکوی اول ایستاد در طناب زنی فاطمه تیموری از پیام نور قهرمان شد و تیم دانشگاه پیام نور نیز عنوان برتر رشته طناب کشی را به خود اختصاص داد.

 همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسین صافدل رئیس کمیته فرهنگی دانشگاه های شهرستان در آیین آغاز این رقابت‌ها از برگزاری مسابقات ورزشی دانشگاه ها به صورت فصلی از ترم تحصیلی آینده خبر داد و افزود: ایجاد فضای امید و نشاط در بین قشر فرهیخته و جوان دانشجو با ورزش به راحتی امکان پذیر است و ورزش را به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی در برنامه‌ریزی‌های کمیته فرهنگی دانشگاه شهرستان لحاظ کرده ایم

(Visited 199 times, 1 visits today)

درباره admin

همچنین بخوانید

موفقیت پسران سانداکار تربت حیدریه در استان

تیم ووشو پسران تربت حیدریه در پیکارهای بی شائولین ووشو قهرمانی خراسان رضوی با کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *