قهرمانی تیم نوجوانان تربت حیدریه در مسابقات استانی پاورلیفتینگ

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام تربت حیدریه از کسب ۹ نشان طلا و نقره و قهرمانی تیم نوجوانان این شهرستان در مسابقات پاورلیفتینگ بدون لوازم کلاسیک باشگاههای خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه، عباس روحانی با بیان این خبر افزود: تیم نوجوانان این شهرستان با هدایت و سرپرستی اسد شبانی و محمد خوشرو توانست با دو طلای ابوالفضل صفایی و محمد علی سلمانی در اوزان ۵/۶۷ و ۷۵ کیلوگرم  و سه نقره محمد معنوی در وزن ۶۰کیلو، مهرداد مهدوی ۵۲ کیلو و رضا باغجری در وزن ۱۰۰ کیلوگرم بالاتر از دو تیم مشهد به عنوان قهرمانی گروه سنی نوجوانان دست یابد.

روحانی در خصوص نتایج پاورکاران این شهرستان در گروه سنی جوانان نیز افزود: امیر نورحسینی در وزن ۷۵ کیلوگرم نشان طلای این بخش را برگردن آویخت و صادق سلیمانی در دسته وزنی ۱۰۰کیلوگرم نایب قهرمان شد و به نشان نقره دست یافت.

وی همچنین اضافه کرد: رسول فخار زاده و حسین ابریشمی نمایندگان دسته وزنی ۶۰ و ۵/۸۲ این شهرستان نیز به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان بخش بزرگسالان شدند.

گفتنی است مسابقات پاورلیفتینگ بدون لوازم کلاسیک قهرمانی باشگاه های استان با شرکت ۹۳ ورزشکار در قالب ۱۴ باشگاه بمدت دوروز به میزبانی مشهد برگزار شد و ورزشکاران در چهار گروه سنی نوجوانان تا پیشکسوتان در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

(Visited 243 times, 1 visits today)

درباره admin

همچنین بخوانید

موفقیت پسران سانداکار تربت حیدریه در استان

تیم ووشو پسران تربت حیدریه در پیکارهای بی شائولین ووشو قهرمانی خراسان رضوی با کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *