اخبار شهرستان

لیگ دسته یک والیبال نشسته باشگاه های کشور در تربت حیدریه آغاز شد

آئین افتتاح مسابقات گروه سوم لیگ دسته یک والیبال نشسته باشگاه های کشور گرامیداشت شهدای نهم دی ۵۷ تربت حیدریه با حضور نماینده فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، دبیر و مسئول انجمن والیبال نشسته هیئت ورزش های جانبازان و معلولین خراسان رضوی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان،روسای هیئت های ورزشی شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان و علاقمندان به ورزش در سالن شهید جلیلی تربت حیدریه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، مجیدرضایی در این آئین گفت: میزبانی رقابت های لیگ دسته یک والیبال نشسته کشور، نقطه عطفی در تاریخ ورزش جانبازان و معلولین تربت حیدریه خواهد بود و امیدواریم این رویداد شروعی برای توسعه ورزش در بین قشر جانباز و معلول شهرستان باشد.

رضایی در ادامه با اشاره به حضور ۵ تیم از استان های خراسان رضوی، گلستان و مازندران در این رقابت ها عنوان داشت: کسب میزبانی رقابت های کشوری حاصل تعامل بسیار ارزنده در بین مسئولان اجرایی و دست اندرکاران شهرستان است که نقطه امیدبخش ورزش تربت حیدریه در این رویداد به شمار می رود.

علی رستمی معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه نیز میزبانی رقابت های کشوری را اتفاقی مهم برای ورزش شهرستان دانست و اظهار داشت: ورزش تربت حیدریه از توانمندی های بسیاری برخوردار است و میزبانی رویدادهای کشوری باعث شکوفایی ورزش در شهرستان خواهد شد.
رستمی با اشاره به اینکه تربت حیدریه خاستگاه حسن تفتیان مرد المپیکی ورزش ایران است عنوان داشت: ورزش در تربت حیدریه به عنوان یک ضرورت شناخته شده و خوشبختانه امروز به جز در بخش ورزش های آبی سایر سرانه های ورزشی شهرستان در حد مطلوب قرار دارد و زمینه رشد و پیشرفت استعدادهای ورزشی فراهم شده است.

نماینده فدراسیون جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران هم در این آئین ضمن ابراز رضایت از شرایط میزبانی تربت حیدریه گفت: رقابت های والیبال نشسته دسته یک باشگاه های کشور در سال جاری با حضور ۲۷ تیم در ۴ گروه برگزار میشود که این نشان دهنده رشد ورزش جانبازان و معلولین در کشور است که منجر به پویایی و امید افزایی در این قشر خواهد شد.

محمدحسین برهانی نیا افزود: تمرکز زدایی از پایتخت در راستای توسعه ورزش جانبازان و معلولین در سطح کشور هدفی است که انجمن والیبال نشسته فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به دنبال محقق شدن آن است و واگذاری میزبانی به شهرستان ها مهمترین برنامه این انجمن در رقابت های سطوح مختلف است.

گفتنی است رقابت های گروه سوم لیگ دسته یک والیبال نشسته مردان باشگاه های کشور با حضور تیم های تایباد(خراسان رضوی)، کردکوی(گلستان) و بهشهر(مازندران) به میزبانی تیم پیام ارتباطات تربت حیدریه از ۱۱ دی ماه به مدت ۳ روز در سالن شهید جلیلی این شهرستان برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا