اخبار شهرستان

مرحله دوم بازسازی زمین چمن استادیوم تختی تربت حیدریه آغاز شد


در نشستی چندجانبه که با حضور رئیس واحد فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، شهردارو رئیس اداره اوقاف شهرستان با محوریت فرماندرای برگزار گردید، طرح تکمیل بازسازی ورزشگاه تختی در سه مرحله مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه، بازسازی مجموعه ورزشی تختی علاوه بر زمین چمن شامل احداث پیست دوومیدانی، ساخت واحد‌های تجاری و فضاهای اختصاصی جهت هیأت های ورزشی می باشد که به صورت مرحله ای و با همکاری شهرداری و اداره اوقاف شهرستان اجرا خواهد شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در تشریح این خبر گفت: در بخش نخست که مراحل اجرایی آن از تیر ماه سال گذشته آغاز شده زمین چمن ورزشگاه با اعتباری بالغ بر۷میلیارد ریال اجرا می گردد.
مجید رضایی افزود: این چمن طبیعی است و پیش بینی شده در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰ قابل بهره برداری باشد.
رضایی با اشاره به موقوفه بودن بخشی از مجموعه ورزشی تختی گفت: در این نشست همچنین راهکارهای حقوقی موارد موقوفه بررسی شد و طرح تعریض ابتدای خیابان قائم که بخشی از آن در تملک اداره ورزش و جوانان و بخشی دیگر نیز موقوفه می باشد با تعاملی سه جانبه در دستور کار شهرداری قرار گرفت.
مجید ملکی رئیس واحد فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این نشست ضمن قدردانی از تعامل دستگاه های اجرایی در تربت حیدریه استفاده از توان تمامی دستگاه های مرتبط با حوزه ورزش و خیرین را لازمه توسعه زیرساختی و اقتصادی در این حوزه برشمرد و افزود: در خصوص بازسازی ورزشگاه تختی این شهرستان بازدیدهای میدانی و بررسی های لازم انجام گرفته و در سال جاری شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه خواهیم بود.
گفتنی است امضای تفاهم نامه ما بین اداره ورزش و جوانان، شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه تربت حیدریه با محوریت فرمانداری درخصوص بازسازی ورزشگاه تختی از مهمترین مصوبات این نشست بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا