مسابقات پرورش اندام جام آزادگان در تربت حیدریه برگزار شد

رقابت های فیزیک و پرورش اندام جام آزادگان در تربت حیدریه با معرفی برترینها پایان یافت.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه به نقل از رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان در این دوره از مسابقات که در راستای اجرای طرح خانواده فعال، تابستان جذاب، بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و با شعار “آری به ورزش، نه به اعتیاد” برگزار شد، ۲۰ ورزشکار از ۸ باشگاه شهرستان حضور داشتند که در دو گروه سنی جوانان و وبزرگسالان به رقابت پرداختند.
عباس روحانی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در دوبخش فیزیک و پرورش اندام اظهار داشت: در پایان رقابت ها در بخش فیزیک تیم رکورد الف به سرپرستی هادی بلوچ قرائی با ۶۵ امتیاز به مقام نخست دست یافت، تیم انرژی با هدایت محمد خوشرو وکسب ۵۸ امتیاز در جای دوم ایستاد ومقام سوم این بخش را نیز تیم زئوس به سرپرستی محسن عابدی و با ۵۱ امتیاز از آن خود کرد.
روحانی افزود: ورزشکاران در بخش پرورش اندام نیز در دو گروه سنی جوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند که در رده سنی جوانان تیم رکورد الف با مجموع ۴۴ امتیاز قهرمان شد و تیم های پارت با هدایت مصطفی نجفی ورکورد ب با هدایت محمد دلیرنیز به ترتیب با ۱۱ و ۹ امتیاز جایگاه دوم وسوم را به خود اختصاص دادند.
وی تصریح کرد: درگروه سنی بزرگسالان نیز سه تیم رکورد الف، انرژی و زئوس به ترتیب با کسب ۱۱۳، ۴۰ و ۲۱ امتیاز به عناوین اول تا سوم بخش پروش اندام نائل آمدند.
گفتنی است در اختتامیه این دوره از مسابقات که با حضور سروش پورآزاد رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی و جمعی از مسئولین شهرستان همراه بود از تیم ها و نفرات برتر تقدیر شد.
تیم های باشگاهی رکورد، زئوس، انرژی، المپیک، آرشام، ونوس، پارسیان و پارت ۸ تیم حاضر در مسابقات قهرمانی فیزیک و پرورش اندام باشگاه های تربت حیدریه (جام آزادگان) بودند.

(Visited 337 times, 1 visits today)

درباره admin

همچنین بخوانید

موفقیت پسران سانداکار تربت حیدریه در استان

تیم ووشو پسران تربت حیدریه در پیکارهای بی شائولین ووشو قهرمانی خراسان رضوی با کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *