اخبار شهرستان

مقام آوری ورزشکاران تربت حیدریه در مسابقات تک پرس قهرمانی خراسان رضوی

دو سکوی تیمی و کسب ۱۵ نشان طلا، نقره و برنز حاصل کار ورزشکاران تربت حیدریه در مسابقات تک حرکت پرس سینه (بدون لوازم) قهرمانی باشگاه های خراسان رضوی بود.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه نایب رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان در این خصوص گفت: ۱۵۲ ورزشکار از۸ شهرستان در قالب ۱۵ تیم در مسابقات تک پرس  قهرمانی باشگاه های خراسان رضوی به مییزبانی مشهد رقابت کردند که سهم ورزشکاران تریت حیدریه د این دوره ۱۱ طلا، ۳نقره و ۱ برنز بود.

حمیداشرفی افزود هم چنین تیم اوتانا این شهرستان موفق شد در رده سنی جوانان عنوان نخست و در جوانان مقام دوم تیمی این رقابت ها را کسب کند.

اشرفی با بیان اینکه مسابقات این دوره در چهار گروه سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد اظهار داشت: تیم اوتانا تربت حیدریه با هدایت محمد حسینعلی زاده در دو رده نوجوانان و جوانان با ۶طلا، ۱نقره و ۱ برنز به کار خود پایان داد و توانست کاپ  قهرمانی و نایب قهرمانی بخش تیمی این دو رده سنی را نیز بدست آورد.

وی افزود: تیم هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان نیز به مربیگری الیاس بلوچ زاده در رده نوجوانان به ۲ نشان طلا دست یافت، در گروه سنی بزرگسالان ۱ طلا و در جوانان ۱ نقره کسب کرد و در بخش پیشکسوتان مستر یک نیز ۲طلا سهم ورزشکاران این شهرستان شد تا در مجموع نمایندگان تربت حیدریه با ۱۵ نشان طلا، نقره و برنز به کار خود در این دوره از رقابت ها پایان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا