اخبار شهرستان

مقام سوم تیم دوومیدانی بانوان تربت حیدریه در استان

تیم دوومیدانی بانوان تربت حیدریه به مربیگری معصومه راضی فانی در مسابقات قهرمانی المپیاد استعدادهای برتر خراسان رضوی چهار نشان طلا، نقره و برنز بدست آورد و بر سکوی سوم استان تکیه زد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و‌جوانان تربت حیدریه رئیس هیئت دوومیدانی شهرستان در تشریح این خبر اظهار کرد: المپیاد استعدادهای برتر دوومیدانی خراسان بمنظور انتخاب برترینها جهت حضور در رقابت های کشوری با شرکت ورزشکارانی از شهرستانهای مشهد،تربت جام، نیشابور، سبزوار، چناران، سرخس، سبزوار و تربت حیدریه در دو‌بخش دختران و پسران در مشهد برگزارشد.
احمدرمضانزاده با اشاره به رقابت دختران دوومیدانی کار در ۱۲ ماده در این دوره از مسابقات افزود: دو نشان طلا، یک نقره و یک برنز حاصل کار نمایندگان تربت حیدریه در این رقابت ها بود.
رمضانزاده در خصوص نتایج ورزشکاران این شهرستان خاطر نشان کرد: فاطمه عسکریان در دو‌ماده ۴۰۰متربامانع و پرش سه گام به مقام نخست دست یافت و دو‌نشان طلا را برگردن آویخت، درماده دو ۱۰۰متر بامانع فاطمه شهسواری صاحب نشان نقره شد و الیا اسدی دیگر نماینده شهرستان نیز مقام سوم و نشان برنز ماده پرش سه گام را بدست آورد .
تیم دوومیدانی دختران تربت حیدریه در مجموع با ۱۸ امتیاز بعد از مشهد و نیشابور بر سکوی سوم ایستاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا