اخبار شهرستان

ورزشگاه سالخورده تربت حیدریه جوان میشود

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه از استاندارد سازی و نوسازی استادیوم تختی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه سیدحمیدرضا امینی با اشاره به آغاز عملیات نوسازی ورزشگاه ۶۰ ساله تختی شهرستان از اسفند ماه سال گذشته خاطر نشان کرد: در اجرای بخش نخست این پروژه، برداشت چمن فرسوده ورزشگاه، آزمایش خاک و کارشناسی استاندارد سازی پیست دوومیدانی در دستور کار قرار گرفت.

امینی افزود: ساخت جایگاه ورزشگاه نیز در حال انجام است و اجرای فاز دوم پروژه از روز گذشته آغاز شده که در این مرحله عملیات خاکبرداری زمین، زه کشی، راه اندازی سیستم آبیاری مکانیزه و کاشت چمن به انجام خواهد رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان تصریح کرد: نوسازی سکوهای ورزشگاه، ترمیم پیست دوومیدانی و استاندارد سازی زمین با توجه به اختلاف سطح در دو ضلع شمالی و جنوبی ورزشگاه نیز از جمله اقداماتی است که در بخش سوم این پروژه عملیاتی خواهد شد.

امینی ابرازامیدواری کرد با ادامه این روند ورزشگاه تختی با تغییرات انجام شده تا پایان سال جاری قابل بهره برداری باشد.

وی در ادامه با اشاره به این که توسعه زیرساختها و عمران ورزشی نیازمند نگاه ویژه مسئولین و حمایت خیرین می باشد بیان داشت: هزینه اجرای کامل پروژه ورزشگاه تختی تربت حیدریه بالغ بر ۱۰میلیارد ریال پیش بینی شده که بخشی از آن تاکنون از محل اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مشارکت فرمانداری تربت حیدریه و‌نماینده مجلس، شهرداری، اداره راه و شهرسازی شهرستان و حمایت خیرین ورزشی تامین گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا