پایان مسابقات جام رمضان در تربت حیدریه

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه از پایان رقابت های جام رمضان در سه رشته فوتسال ، والیبال و بسکتبال در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ، سید حمیدرضا امینی ضمن اعلام خبر فوق افزود : مسابقات جام رمضان در سه رشته فوتسال ، والیبال و بسکتبال با شرکت ۶۳ تیم در ۵ رده سنی به مدت یک ماه برگزار و با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

مسابقات فوتسال برترین های خود را شناخت
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه با اشاره به رقابت ۵۵ تیم فوتسال در جام رمضان امسال در خصوص نتایج این رقابت ها اظهار داشت : در رده بزرگسالان ۱۶ تیم به میدان رفتند که در پایان تیم شهرداری کاپ قهرمانی را بالای سر برد و تیم های املاک فکری و شهدای روستای منظر به ترتیب دوم و سوم شدند .
وی افزود:در رده جوانان و پس از رقابت ۸ تیم، تیم شهدای محمد آباد قهرمان شد و بیمارستان رازی و کترینگ طاها عناوین دوم و سوم را بدست اوردند.
امینی با اشاره به لزوم توجه ویژه به فوتبال پایه در این مسابقات بیان داشت: تیم کترینگ طاها در رده نوجوانان که با شرکت ۸ تیم برگزار شد بالاتر از تیم های دبیرستان حکیم و آکادمی مقاومت بر سکوی نخست ایستاد،
امینی تصریح کرد: در رده خردسالان نیزبرای نخستین بار ۱۲ تیم فوتسال با یکدیگر مصاف کردند که در پایان تیم مقاومت قهرمان ، مدرسه فوتبال نوین نایب قهرمان و مقاومت شهید شیبانی سوم شد و در رده سنی نونهالان پس از رقابت ۱۱ تیم مقاومت به عنوان قهرمانی رسید و پایگاه مقاومت حجت و مقاومت شهید شیبانی در رده های دوم و سوم ایستادند .

استقبال باشکوه تماشاگران نکته قابل توجه مسابقات والیبال بود
سیدحمیدرضا امینی حضور پرشور تماشاگران را نکته قابل توجه مسابقات والیبال جام رمضان امسال دانست و گفت : رقابت های والیبال در دو بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی نوجوانان و آزاد برگزار گردید که با استقبال خوب تیم ها و بویژه تماشاگران رو به رو شد .
وی در خصوص نتایج این رقابت ها بیان داشت : در بخش مردان و در رده سنی آزاد تیم اتومبیل میلاد به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم اتومبیل فولاد نایب قهرمان شد و در نوجوانان نیز هلال احمر روی سکوی قهرمانی ایستاد و عنوان نایب قهرمانی به گلدن استاپ رسید.
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه حضور بانوان را نقطه عطف این دوره از مسابقات برشمرد و با اشاره به رقابت ۷ تیم والیبال در بخش بانوان افزود: بانوان والیبالیست تیم بنیاد خیریه مرحوم حسن زاده با هدایت مریم واحدیان جام قهرمانی امسال را به خود اختصاص دادند و دو تیم ستارگان با هدایت سمانه رحیم دادی و محقق با هدایت الناز رجب زاده به ترتیب دوم و سوم شدند .

ایندیانا قهرمان رقابت های بسکتبال

رئیس اداره ورزش و جوانان در پایان به شرکت ۶ تیم در رشته بسکتبال اشاره و تصریح کرد : در این رقابت های که به صورت دوره ای برگزار شد تیم ایندیانا با توجه به تفاضل گل مثبت بالاتر از تیم استار بر سکوی نخست ایستاد و اتحاد سوم شد .

جام رمضان ، فرصتی برای شکوفایی استعدادها
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ضمن مطلوب ارزیابی نمودن سطح کیفی مسابقات جام رمضان در رشته های مختلف و با تاکید بر این امر که بتوان فضایی را جهت تداوم برنامه های مسابقات به صورت لیگ های فصلی در طول ایام سال ایجاد نمود افزود: مسابقات جام رمضان فرصت مناسبی برای کشف و شناسایی استعدادهای شهرستان فراهم می کند و امیدواریم با حمایت های بیشتر مسئولین و همچنین ورود بخش خصوصی شاهد رونق بیش از پیش این رقابت‌ها و بویژه حضور پررنگ بانوان در رشته های مختلف ورزشی باشیم.

(Visited 702 times, 1 visits today)

درباره admin

همچنین بخوانید

موفقیت پسران سانداکار تربت حیدریه در استان

تیم ووشو پسران تربت حیدریه در پیکارهای بی شائولین ووشو قهرمانی خراسان رضوی با کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *