پایان مسابقات پرس سینه باشگاه های تربت حیدریه

مسابقات تک حرکت پرس سینه قهرمانی باشگاه های تربت حیدریه یادواره دو پیشکسوت و‌قهرمانان فقید ( حسین زارعی پور واسماعیل قرائی) با معرفی نفرات و تیم های برتر در این شهرستان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه به نقل از نایب رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان در این مسابقات  72 ورزشکار در قالب ۱۱ تیم باشگاهی از تربت حیدریه و شهرستان باخرز شرکت داشتند که در سه رده  سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.

حمید اشرفی گفت، در پایان این رقابت ها با توجه به نتایج تیمی بدست آمده در گروه سنی نوجوانان: تیم باشگاه انرژی با هدایت محمد خوشرو با کسب ۸۱ امتیاز بر سکوی نخست قرارگرفت،  تیم اوتانا با ۴۲ امتیاز  به سرپرستی محمد علیزاده در جای دوم ایستاد و تیم پارت نیز با مربیگری مصطفی نجفی با ثبت ۲۰ امتیاز حائز رتبه سوم شد.

اشرفی افزود: در گروه سنی جوانان تیم باشگاهی ونوس به سرپرستی حمید نادری با کسب ۶۶ امتیاز قهرمان  شد، اوتانا با ۴۴ امتیاز عنوان نایب قهرمان را بدست آورد و مقام سومی این رده با ثبت ۲۱ امتیاز به تیم باشگاهی جوانان شهرستان باخرز رسید، همچنین تیم های اوتانا با ۷۲، پارسیان به مربیگری الیاس بلوچ زاده با ۳۹ و ونوس با ۳۷ امتیاز مقام های اول تا سوم رده سنی بزرگسالان را کسب کردند.

اشرفی اضافه کرد: معین صابر، جواد باشرم و الیاس بلوچ زاده نیز سه ورزشکار برتر این دوره از رقابت ها بودند که به ترتیب در گروه سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان عنوان قهرمان قهرمانان هر رده را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است در آین اختتامیه رقابت ها، با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، مسئول کمیته شهرستان های هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی، شهردارد و جمعی از اعضای شورای شهرتربت حیدریه، ضمن تجلیل از ورزشکارن وتیم های برتر این مسابقات از خانواده های «زنده یاد اسماعیل قرائی» و «زنده یاد حسین زارعی پور» پیشکسوتان و قهرمانان آسیایی این هیئت تجلیل شد.

(Visited 153 times, 1 visits today)

درباره ملیحه علیپور

همچنین بخوانید

موفقیت پسران سانداکار تربت حیدریه در استان

تیم ووشو پسران تربت حیدریه در پیکارهای بی شائولین ووشو قهرمانی خراسان رضوی با کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *