پیست دوچرخه سواری بانوان در پارک پیشکوه تربت حیدریه راه اندازی میشود

با پیگیری اداره ورزش و جوانان و به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر تربت حیدریه، پیست دوچرخه سواری ویژه بانوان در بوستان پیشکوه و درمجاورت پارک بانوان احداث می گردد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان رضایی در حاشیه بازدید از روند احداث پیست دوچرخه سواری ویژه بانوان در پارک پیشکوه گفت: این پیست به مساحت ۲۵۰ متر مربع به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر در مجاورت پارک بانوان احداث میگردد
رییس اداره ورزش و جوانان ضمن قدردانی از مجموعه شهرداری و شورای شهر همراهی این حوزه با اداره ورزش و جوانان را مهمترین رکن توسعه زیرساختی در ورزش و تقویت و ترویج فعالیت های ورزش همگانی عنوان کرد.
رضایی با اشاره به نیاز بانوان به ایجاد اماکن اختصاصی تفریحی و ورزشی احداث پیست دوچرخه سواری ویژه این قشر را اقدامی ارزشمند در راستای توسعه و تقویت ورزش بانوان خواند.
مهسا رمضانپور عضو شورای شهر تربت حیدریه نیز در این بازدید اظهار کرد: توجه و پیگیری مطالبات حوزه بانوان بعنوان نیمی از قشر جامعه از وظایف شهرداری و شورای شهر است و در تربت حیدریه نیز با تعاملات موجود در این زمینه برنامه ریزی و اقدامات لازم صورت می پذیرد
همچنین رییس اداره پارکها و فضای سبز شهرداری تربت حیدریه با اشاره به استقبال بانوان از راه اندازی پارک بانوان این شهرستان طی سه سال گذشته گفت:طرح توسعه این پارک در دستور کار قرار گرفته و احداث پیست دوچرخه سواری که از مهمترین مطالبات بانوان بود در مجاورت این پارک و در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع و دو لاین رفت برگشت در دست اقدام است.
سارا امینیان با بیان اینکه در این راستا از نظرات کارشناسی اداره ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری بهره خواهیم گرفت افزود: چنانچه این طرح مورد استقبال واقع گردد در سطح شهر نیز با همکاری شورای شهر شاهد راه اندازی دومین پیست دوچرخه سواری ویژه بانوان خواهیم بود.

گفتنی است در بازدید از پروژه پیست دوچرخه سواری ویژه بانوان رضایی رییس اداره ورزش و جوانان، علیان معاون خدمات شهری و امینیان رییس اداره پارکهاو فضای سبز شهرداری تربت حیدریه، رمضانپور عضو شورای شهر و یوسف زاده رییس مجمع خیرین ورزش و نایب رییس هیات دوچرخه سواری تربت حیدریه حضور داشتند.

(Visited 238 times, 1 visits today)

درباره admin

همچنین بخوانید

موفقیت پسران سانداکار تربت حیدریه در استان

تیم ووشو پسران تربت حیدریه در پیکارهای بی شائولین ووشو قهرمانی خراسان رضوی با کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *