۱۹ مدال رنگارنگ سهم بانوان کاراته کا تربت حیدریه در مسابقات بین المللی

رئیس هیئت کاراته تربت حیدریه از درخشش بانوان کاراته کای این شهرستان در چهارمین دوره مسابقات بین المللی کاراته سبک شوتوکان (jsk) خبر داد .
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه، سیدمهدی وقفی در تشریح این خبر گفت: این رقابت ها بصورت اوپن و با شرکت ۱۰۹۲ کاراته کا از کشورهای ایران ، سریلانکا و افغانستان در سبک های کاتا و کومیته به مدت دو روز در تهران برگزار شد که در پایان تیم کاراته تهران قهرمان رقابت ها شد ، فارس به مقام دوم رسید و خراسان رضوی بر سکوی سوم ایستاد.
وقفی با اشاره به حضور بانوان کاراته کا تربت حیدریه در قالب تیم خراسان در این دوره از رقابت ها افزود : بانوان تربت حیدریه مجموعا ۱۹ مدال این رقابت ها را به خود اختصاص دادند که یک طلا ، ۵ نقره و ۴ برنز در بخش کومیته و ۴ نقره و ۵ برنز دربخش کاتا توسط نمایندگان این شهرستان بدست آمد.

وقفی خاطر نشان کرد: سیده اکرم هاشمی و زهرا پیامی دو‌نماینده تربت حیدریه در بخش داوری مسابقات بین المللی کاراته(JKS) بودند و زهرا سرداری، عاطفه و فهیمه آقایی، سیده اکرم هاشمی و ملیحه سیفی هدایت ورزشکاران تربت حیدریه را در این رقابت ها برعهده داشتند .

(Visited 584 times, 1 visits today)

درباره admin

همچنین بخوانید

موفقیت پسران سانداکار تربت حیدریه در استان

تیم ووشو پسران تربت حیدریه در پیکارهای بی شائولین ووشو قهرمانی خراسان رضوی با کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *