آیین گرامیداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی در تربت حیدریه برگزار شد

همزمان با هفته ملی ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای گردهمایی رؤسای هیئت های ورزشی تربت حیدریه به میزبانی هیئت ورزشهای زورخانه ای شهرستان و با حضور نماینده مجلس، فرماندار شهرستان و رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه، مجید رضایی در این مراسم ضمن قدردانی از میزبانی هیئت ورزش های زورخانه ای روح ورزش را آمیخته با پهلوانی خواند و مناسبت روز ملی ترویج فرهنگ پهلوانی در کشور را یاداور ترویج اخلاق و جوانمردی در ورزش دانست

رضایی در بخشی دیگر با اشاره به مشکلات مالی در حوزه ورزش بیان داشت: ورزش تربت حیدریه علیرغم پتانسیل بالا و تعداد بالای ورزشکاران سازمان یافته در قالب هیئت های ورزشی با مشکلات عدیده مالی مواجه است که حل این معضل بعنوان مطالبه اساسی حوزه ورزش و جوانان مطرح است.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه افزود: هیئت های ورزشی شهرستان با همت مضاعف و دلسوزانه مسیر پیشرفت را طی می‌کنند و امیدواریم سیاست های کلان حمایتی منجر به رشد جایگاه ورزش در جامعه شود.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست تحول اقتصادی ورزش را یک ضرورت برشمرد و عنوان داشت: پرداختن به ورزش یک حکم شرعی و نیاز ضروری اجتماعی است و در راه نیل به اهداف این حوزه در گام نخست باید تلاش کرد تا شکل ورزش از یک کالای لوکس به یک کالای ضروری تغییر پیدا کند.

محسن زنگنه سیاست زدگی را آفت بزرگ ورزش نامید و ادامه داد: گره خوردن ورزش و سیاست این حوزه مهم را از مسیر خود خارج می کند و مهمترین اولویت در ورزش پرهیز آن از سیاست زدگی است.

وی افزود:هیئت های ورزشی با توجه به جامعه مخاطب گسترده نقشی پررنگ در توسعه اجتماعی و فرهنگی شهر ایفا میکنند و ورود بخش خصوصی به این حوزه روند توسعه را سرعت خواهد بخشید.

هم‌نوایی‌گروه مرشدین حیدر، بررسی فرصتهای حوزه ورزش تربت حیدریه و تقدیر از نماینده مجلس شورای اسلامی توسط هیئت ورزش های زورخانه ای شهرستان از دیگر بخش های آیین گرامیداشت هفته ترویج فرهنگ‌پهلوانی در تربت حیدریه بود

(Visited 81 times, 1 visits today)

درباره admin

همچنین بخوانید

موفقیت پسران سانداکار تربت حیدریه در استان

تیم ووشو پسران تربت حیدریه در پیکارهای بی شائولین ووشو قهرمانی خراسان رضوی با کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *