اخبار شهرستان

استادیوم ۵ هزار نفری تربت حیدریه در یک قدمی افتتاح

همزمان با هفته دولت محمد مقدوری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با همراهی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی،رئیس اداره ورزش وجوانان و جمعی از اعضای ستاد هفته دولت شهرستان از روند پیشرفت استادیوم ۵ هزار نفری و همچنین بازسازی چمن و تکمیل جایگاه استادیوم تختی تربت حیدریه بازدید کردند .
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه. کوروش صبوریان در حاشیه این بازدید گفت: ورزشگاه ۵ هزار نفری تربت حیدریه با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی یکی از بهترین استادیوم های ۵ هزار نفره در استان است و امیدواریم با تکمیل پیست تارتان این مجموعه در هفته تربیت بدنی و یا نهایتا در دهه فجر امسال شاهد بهره برداری از آن باشیم .
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی مشکلات مالی را بزرگترین چالش در راه تکمیل این مجموعه دانست و افزود : در برنامه ریزی صورت گرفته برای افتتاح این استادیوم هفته دولت را درنظر گرفته بودیم که متاسفانه چالش مالی و مجوز واردات تارتان باعث تاخیر در افتتاح آن شد.وی ابراز امیدواری کردبا مساعدت وزیر ورزش و جوانان و مسؤلان استانی شاهد رفع این موانع در نیمه دوم سال و افتتاح استادیوم تربت حیدیریه در موعد مقرر باشیم.
وی همچنین با تاکید بر جذب حامیان مالی در حوزه ورزش افزود : کمیته خیرین ورزش یار همزمان با سطح کشور، در استان تشکیل شده است و بایستی تلاش کنیم تا توجه خیرین را به حوزه پراهمیت ورزش جلب نماییم و طبیعتا تغییر این نگاه و انجام کمک ها به صورت منسجم در حوزه ورزش، نیازمند انجام یک کار فرهنگی و آشنایی این عزیزان با نیازمندی های حوزه ورزش است.
صبوریان در ادامه افزود : تاکنون مبلغ ۵ میلیارد ریال از طریق حامیان مالی به حوزه ورزش تزریق شده که البته این رقم در مقایسه با اهمیت و وسعت کار این حوزه بسیار اندک است.
همچنین سیدحمیدرضا امینی با اشاره به پتانسیل بالای تربت حیدریه در رشته های مختلف ورزشی گفت : تربت حیدریه خواستگاه قهرمانان ارزنده ای مانند ‘حسن تفتیان ‘ است که توسعه و تجهیز زیرساخت ها به عنوان بزرگترین خواسته جامعه ورزش این شهرستان مطرح است و امیدواریم با نگاه ویژه مسئولان وزارتی و استانی شاهد تحولات گسترده در این حوزه باشیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه افزود : در راه توسعه ورزش به حمایت خیرین ورزشی نیاز داریم و تاکنون نیز شاهد همراهی همه جانبه خیرین در حوزه ورزش شهرستان بوده ایم که خوشبختانه اتفاقات خوبی را به ارمغان آورده است .
گفتنی است عملیات ساخت استادیوم ۵ هزارنفری تربت حیدریه در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار از سال ۸۸ آغاز شده و تاکنون با بیش از ۴۰ میلیارد ریال هزینه ۹۰ درصد پیشرفت داشته و تکمیل آن نیازمند ۲۵ میلیارد ریال اعتبار دیگر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا