اخبار شهرستان

امام جمعه بخش بایگ تربت حیدریه با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دیدار کرد

رئیس اداره ورزش و جوانان و امام جمعه بخش بایگ تربت حیدریه در نشستی مشترک به بررسی فعالیت های دوجانبه در حوزه ورزش پرداختند.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه،سیدحمیدرضا امینی در این نشست ضمن قدردانی از حضور امام جمعه بایگ دراین شهرستان و توجه به امر ورزش،بر اهمیت توسعه ورزش در حاشیه شهر تاکید و تعامل و حمایت مسئولین محلی در حوزه ورزش را خواستار شد.
امینی در این خصوص  گفت:ائمه جماعات و متولیان فرهنگی هر حوزه نقش اثر گذاری در توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در جامعه ایفا خواهند کرد وانتظار می رود از این ظرفیت در جهت پیشرفت ورزش استفاده گردد.
رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه با اشاره به ضرورت توسعه سلامت عمومی و نشاط اجتماعی حضور فعال بانوان و کودکان را در فعالیتهای  ورزشی از شاخصه های مهم تحقق این امر برشمرد و در این حوزه نیز خواستار همکاری شد.
 امام جمعه بخش بایگ نیز در این نشست با اشاره به تاثیر ورزش در جذب جوانان و نوجوانان و کاهش آسیب های اجتماعی بویژه در حاشیه شهرها به نزدیکی هرچه بیشتر جامعه روحانیت و جامعه ورزش تاکید کرد.
رمضانعلی حصاری برگزاری نشست های مشترک در بخش را لازمه ی شناسایی ظرفیت و توانمندی حوزه های مختلف از جمله ورزش بیان کرد و افزود: ضرورت این امر آنجایی بیشترمشخص خواهد شد که بتوانیم با بومی سازی ظرفیت های انسانی و عمرانی زمینه توسعه پایدار در روستاها را فراهم آوریم.
راه اندازی خانه های ورزش روستایی و احیای بازیهای بومی محلی نیز از دیگر بخش های این نشست بود
اولین خانه ورزش روستایی بخش بایگ اردیبهشت ماه جاری در روستای حصار راه اندازی و در رشته های فوتبال دستی،دارت،شطرنج،تنیس روی میز، مچ اندازی، والیبال و بازیهای بومی محلی تجهیز شد.
بخش بایگ با ۶هزار و ۹۳۷ نفر جمعیت و ۸ آبادی در ۲۰کیلومتری شهرستان تربت حیدریه واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا