اولین دوره مسابقات هیل کلایمب در تربت حیدریه برگزار شد

برای اولین بار در سطح استان رقابت اتومبیل رانان و موتورسواران در بخش هیل کلایمب با معرفی برترین های این رشته در تربت حیدریه به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ، ایمان ناصری درخصوص این خبر اظهار کرد:مسابقات اتومبلیرانی و موتورسواری هیل کلایمب برای اولین بار در خراسان رضوی با شرکت ۲۴ ورزشکار در مسیر جاده ای توتستان پارک پیشکوه این شهرستان برگزار گردید.
رئیس هیات اتومبیل رانی و موتورسواری تربت حیدریه افزود: ورزشکاران در این دوره از مسابقات که به مسافت ۱ کیلومتر برگزار شد در ۴ کلاس ۱۵۰۰- ،۱۵۰۰+، کلاس آزاد موتور ریس و کلاس اختصاصی بانوان به رقابت پرداختند که در پایان در کلاس ۱۵۰۰- ایمان نورمحمدی صاحب عنوان نخست شد، احسان قاضی زاده دوم و سجاد واله دباغ عنوان سوم را بدست آورد و در کلاس ۱۵۰۰+ محسن خانی،سید علی نظام و سیدعلی عسکری در جای اول تا سوم ایستادند
وی افزود:در بخش موتور ریس آزاد نیز امیر حسین خداشناس حائز رتبه اول شد، کاظم ذبیحی به عنوان نایب قهرمانی رسید و امیر حسین حسین زاده هم به مقام سوم دست یافت.
ناصری با اشاره به استقبال خوب بانوان از این دوره از مسابقات، این مطلب را یک نقطه قوت در توسعه همگانی ورزش خواند و افزود عناوین اول تا سوم بخش اختصاصی بانوان در این مسابقات را به ترتیب ماندانا سادات موسوی،حشمت مجاور و شیما عربشاهی بدست آوردند.
ناصری درپایان خاطر نشان کرد با مذاکرات انجام شده و پیگیری های نماینده شهرستان و هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح پیست اختصاصی اتومبیل و موتور در تربت حیدریه خواهیم بود.

 

(Visited 207 times, 1 visits today)

درباره admin

همچنین بخوانید

موفقیت پسران سانداکار تربت حیدریه در استان

تیم ووشو پسران تربت حیدریه در پیکارهای بی شائولین ووشو قهرمانی خراسان رضوی با کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *