اخبار شهرستان

بانوان تربت حیدریه مهارت های ازدواج موفق را فراگرفتند

کارگاه یکروزه با موضوع آموزش های قبل و حین ازدواج در بخش بانوان ویژه مربیان ، ورزشکاران و سمن های جوانان به میزبانی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ، سیدحمیدرضا امینی در تشریح خبر فوق بیان داشت : ازدواج موفق عامل رشد جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی است و در همین راستا در نظر داریم با برگزاری کارگاه ها و سمینار های آموزشی زوجین و جوانان را با مهارت های یک ازدواج موفق آشنا سازیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه با اشاره به اینکه در این کارگاه در دو بخش به مباحث قبل و حین ازدواج پرداخته شد افزود : در قسمت اول حمید راجی کارشناس ارشد روانشناسی به بیان مباحثی در خصوص دانسته های قبل از ازدواج از جمله تعریف آن ، دلایل ازدواج ، انواع عشق ، الگوهای رفتاری مختلف ، ملاک های ازدواج موفق ، معیارهای انتخاب همسر ، فرآیند آشنایی و راههای افزایش صمیمیت پرداخت. امینی افزود در بخش دوم این کارگاه نیز که توسط دکتر احمد تیموری تدریس شد مهارت های حین ازدواج ، باورهای درست و نادرست در مورد ازدواج ، باورهای رایج جامعه ، صمیمیت و حریم خصوصی زوجین و روابط زناشویی موفق مورد بحث قرار گرفت .

رئیس اداره ورزش و جوانان تصریح کرد : در نظر داریم دوره های آموزشی مختلف را با حضور گروه های متفاوت از جمله زوج های جوان ، متاهلین و مجردها برگزار نماییم که در این خصوص برنامه ای مدون در دست اجرا می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا