با حضور نایب رئیس فدارسیون و رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان مصوب شد: احداث خانه جودو تا پایان سال جاری

 محمد صابر گرایلی نایب رئیس فدارسیون جودو و کوراش کشور و رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی در نخستین سفر شهرستان خود به تربت حیدریه با محسن زنگنه نماینده مجلس شورای اسلامی، مجید رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان و یدا… اسحاق زاده رئیس و سایر اعضا ومربیان هیئت جودو و کوراش تربت حیدریه دیدارو در خصوص مباحث مربوط به رشد و توسعه این رشته در شهرستان گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ، گرایلی در گفتگو با محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه با اشاره به پتانسیل بالای رشته جودو در تربت حیدریه و شناسنامه درخشان این شهرستان در سطح استان و کشور حمایت نماینده مجلس در توسعه و تقویت بخش قهرمانی و زیرساختی این رشته در شهرستان را خواستار شد.

نایب رئیس فدارسیون جودو و کوراش کشور در ادامه این نشست از امکانات فیزیکی و سالن قدیمی جودو تربت حیدریه بازدید کرد و در نشست با رئیس و اعضای هیئت جودو این شهرستان حضور یافت.

احداث خانه جودو با حمایت هیئت استان، اداره ورزش و جوانان وهمراهی نماینده مجلس و مساعدت بخش خصوصی تا پایان سال جاری در تربت حیدریه از مهمترین مصوبات این نشست مشترک بود.

(Visited 102 times, 1 visits today)

درباره ملیحه علیپور

همچنین بخوانید

موفقیت پسران سانداکار تربت حیدریه در استان

تیم ووشو پسران تربت حیدریه در پیکارهای بی شائولین ووشو قهرمانی خراسان رضوی با کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *