اخبار شهرستان

برگزاری مسابقات انتخابی تک حرکت پرس سینه در تربت حیدریه

مسابقات تک حرکت پرس سینه راو(بدون لوازم) یادبود قهرمانان آسیایی مرحوم قرایی و زارعی پور در تربت حیدریه با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه، دبیر هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان با بیان خبر فوق افزود:در این دوره از مسابقات بیش از ۷۰ ورزشکار شرکت داشتند که در قالب ۱۰تیم به رقابت پرداختند.
وحید قاسمی خاطر نشان کرد: این مسابقات با هدف انتخاب تیم شهرستان و در چهار گروه سنی برگزار گردید که در پایان در گروه نوجوانان و جوانان تیم انرژی با کسب ۱۷۰ امتیاز در رده نخست ایستاد، تیم پارسیان با ۹۶ امتیاز دوم شد و خلیج فارس با ۹۳ امتیاز در جای سوم قرار گرفت.
قاسمی افزود: تیم انرژی الف در گروه سنی بزرگسالان ۱۰۶ امتیاز کسب کرد و به عنوان قهرمانی دست یافت و تیمهای پارسیان با ۶۸ و انرژی(ب) با ۵۴ امتیاز در رده های دوم و سوم این گروه قرار گرفتند.
وی در پایان با اشاره به این مطلب که مسابقات درون شهرستان فرصت خوبی برای آماده سازی ورزشکاران فراهم میسازد تصریح کرد : برترین های این دوره از مسابقات با عضویت در تیم منتخب شهرستان به رقابت های تک پرس قهرمانی استان اعزام خواهند شد.

تیم های باشگاهی انرژی، پارسیان،خلیج فارس، آرشام،پارت، پهلوان تختی، ذوالفقار، المپیک، کاپ و کوروش ۱۰ تیم شرکت کننده در این دوره از مسابقات بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا