اخبار شهرستان

بمناسبت هفته دولت: جامعه ورزش تربت حیدریه با فرماندار شهرستان دیدار کردند

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه به همراه روسای هیئت های ورزشی، نمایندگان اداره ورزش و جوانان در بخش ها و مسئول ورزش بانوان بمناسبت هفته دولت با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دیدار و گفتگو کردند .
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه،
سیدحمیدرضا امینی در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن با تشریح بخشی از عملکرد حوزه ورزش و جوانان شهرستان از همدلی به عنوان فاکتور مهم در نیل به اهداف تعیین شده یاد کرد و بیان داشت : در هدایت جریان ورزش شهرستان مبنا را بر نگاه فراجناحی قرار دادیم و خوشبختانه با همدلی و هم افزایی که به عنوان شاخصه اصلی در ورزش تربت حیدریه مطرح است توانستیم شاهد رقم خوردن اتفاقات بسیار خوبی در بخش های مختلف باشیم .
سید حمیدرضا امینی با اشاره به تحولات زیرساختی در سالیان اخیر رشد سرانه ورزشی را یکی از اتفاقات بزرگ تاریخ ورزش شهرستان برشمرد و اظهار داشت : یکی از مهمترین اهداف ما برقراری تعادل بین حوزه های مختلف اعم از ورزش قهرمانی و همگانی، بخش عمرانی و بخش جوانان و…در دو حوزه شهری و روستایی است که در این زمینه نیز توفیقاتی حاصل شده و امروز شاهد رشد سرانه ورزش تربت حیدریه هم در بخش انسانی و هم بخش عمرانی هستیم.
وی افزود: خوشبختانه در حوزه عمران ورزشی تحول بسیار خوبی در منطقه رقم خورده که این مهم در سایه حمایت های مسئولان استانی و شهرستانی و البته همراهی بی شائبه هیئت های ورزشی بدست آمده و ریل گذاری در جهت توسعه قهرمانی و همگانی ورزش در حال انجام است .
امینی در تشریح عملکرد اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه از همراهی مسئولان به عنوان امتیاز ویژه ورزش شهرستان یاد کرد و بیان داشت : دستاوردهای حوزه ورزش با همراهی و همت هیئت های ورزشی ، قهرمانان ، پیشکسوتان و خیرین و البته نگاه ویژه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار شهرستان ، امام جمعه و همه نهادهای اجرایی رقم خورده است و بدون این بازوهای قدرتمند حوزه ورزش رشد نخواهد کرد .
معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه نیز در این دیدار حوزه ورزش را از اثرگذار ترین حوزه ها در زمینه فرهنگ سازی دانست و عنوان داشت : جامعه ورزش از سرمایه های بزرگ اجتماعی هستند که تقویت هم افزایی در آن موجب توسعه نشاط اجتماعی و رشد فاکتور امید در جامعه به عنوان ضرورتی در مسیر توسعه خواهد شد .
علی رستمی با اشاره به پیشرفت های بزرگ ورزش تربت حیدریه در سالیان اخیر افزود : در حوزه زیرساخت های ورزشی شاهد جهش خوبی بوده ایم و از طرفی نتایج درخشان ورزشکاران شهرستان در میادین مختلف سبب شده تا به گواه آمار ورزش تربت حیدریه در ردیف برترین های استان قرار بگیرد.
نماینده عالی دولت در تربت حیدریه ایجاد ارتباط صحیح بین زیرساخت ها و سرمایه انسانی را عامل رشد ورزش برشمرد و اظهار داشت : در ورزش تربت حیدریه از سرمایه منحصر به فرد نیروی انسانی برخوردار هستیم و از طرفی شاهدیم که زیر ساخت های ورزشی نیز به نسبت جمعیت در وضعیت قابل قبولی قرار دارد
وی اضافه کرد: هرچند تا کسب معدل بالاکمی فاصله داریم ولی معتقدم با هدف گذاری صحیح، حفظ روحیه همدلی ، مطالبه گری و پیگیری مجدانه این مهم نیز میسر خواهد بود ، همانطور که از دیرباز ورزش تربت حیدریه در برخی رشته سرآمد کشور بوده است و انتظارات از آن همچنان بالاست .

بیان بخشی از دغدغه های حوزه ورزش و‌جوانان از زبان روسای هیئتهای ورزشی، ترغیب خیرین و سرمایه گذاران و فراهم نمودن فضای ورود آنها به ورزش توسط مسئولان ، رایزنی در جهت ایجاد فضاهای تخصصی و کمک به توسعه فرهنگ همگانی ورزش با تعامل کلیه دستگاه های اجرایی از دیگر موارد مطرح شده در دیدار جامعه ورزش تربت حیدریه با فرماندار این شهرستان بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا