به مناسبت هفته تربیت بدنی: همایش عمومی دوچرخه سواری در تربت حیدریه برگزار شد

همزمان با ششمین روز هفته تربیت بدنی و ورزش همایش عمومی دوچرخه سواری در تربت حیدریه برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ، رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان در خصوص این همایش عنوان داشت : همزمان با هفته تربیت بدنی و در راستای پویش سه شنبه های بدون خودرو همایش عمومی دوچرخه سواری با شرکت بیش از ۴۰ ورزشکار در مسیر ۴ کیلومتری استادیوم تختی تا گود زورخانه مرحوم سالاری تربت حیدریه برگزار شد .
علی نیرویی با اشاره به نقش ورزش بویژه دوچرخه سواری در حفظ سلامت جامعه گفت : در این همایش با توجه به همزمانی با هفته جهانی سلامت قلب ورزشکاران با شعار هم پیمان برای سلامت قلب رکاب زدند و امیدواریم با توسعه ورزش دوچرخه سواری بتوان به ارتقای سلامت جامعه کمک نمود .
همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در این همایش به نقش مهم ادارات در توسعه ورزش همگانی اشاره داشت و افزود : برای رسیدن به جامعه ای سالم که به عنوان محور توسعه پایدار مطرح شده است بایستی به توسعه ورزش همگانی کمک نماییم و این توسعه نیاز به مشارکت اجتماعی تمام دستگاه های اجرایی دارد .
سید حمیدرضا امینی ورزش را عاملی موثر در کاهش معضلات اجتماعی برشمرد و بیان داشت : سرمایه گذاری در ورزش در واقع سرمایه گذاری در پیشرفت جامعه است و هفته تربیت بدنی فرصت مغتنمی است تا با نگاهی ویژه به ورزش بتوان این فرهنگ را در سطوح مختلف جامعه نهادینه کرد .

(Visited 100 times, 1 visits today)

درباره admin

همچنین بخوانید

موفقیت پسران سانداکار تربت حیدریه در استان

تیم ووشو پسران تربت حیدریه در پیکارهای بی شائولین ووشو قهرمانی خراسان رضوی با کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *