به مناسبت هفته دفاع مقدس؛ همایش طبیعت گردی در تربت حیدریه برگزار شد

رئیس هیئت ورزش های همگانی تربت حیدریه از برگزاری همایش خانوادگی طبیعت گردی با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان در منطقه پیشکوه این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، ملیحه علی‌پور در تشریح این خبر گفت: بیش از ۵۰ شرکت کننده در همایش خانوادگی که به پاسداشت مقام شهیدان هشت سال دفاع مقدس برگزار گردید حضور داشتند که مسافت ۴کیلومتر در منطقه طبیعت گردی پیشکوه را پیموده و در پایان با حضور در گلزار شهدای گمنام با آرمان های والای شهیدان تجدید میثاق کردند.

علی پور در ادامه افزود : این همایش در راستای برنامه های کمیته های طبیعت گردی و گردشگری و با مشارکت گروه کوهنوردی ترنم باران برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه نیز در این همایش با گرامیداشت یاد شهیدان دفاع مقدس بیان داشت : ایثار و از خودگذشتگی یادگار شهیدان دوران دفاع مقدس است که امروز تجلی آن را در میادین ورزشی شاهد هستیم.

مجید رضایی پیوند سلامت و معنویت را از رسالت های ورزش برشمرد و اظهار داشت: یک ورزشکار علاوه بر جنبه جسمانی باید بعد روحی را نیز در فعالیت های خود در‌نظر داشته باشد و بایستی اهتمام در راه تزکیه نفس و رسیدن به مکارم والای اخلاقی در میادین ورزشی به یک اصل مهم تبدیل شود.

(Visited 178 times, 1 visits today)

درباره admin

همچنین بخوانید

موفقیت پسران سانداکار تربت حیدریه در استان

تیم ووشو پسران تربت حیدریه در پیکارهای بی شائولین ووشو قهرمانی خراسان رضوی با کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *