اخبار شهرستان

تربت حیدریه برترین تیراندازان خود را شناخت

 

یک دوره مسابقات دارت و تیراندازی در تربت حیدریه برگزار و برترین های این رشته در دو بخش معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ،رئیس هیئت تیراندازی شهرستان در این خصوص اظهار کرد: با هدف شناسایی برترین تیراندازان و ایجاد آمادگی در ورزشکاران جهت شرکت در رقابت های لیگ استان ، در اولین باشگاه تخصصی دارت وتیراندازی شهرستان یکدوره مسابقات تیراندازی در دوبخش تفنگ و تپانچه و همچنین مسابقات دارت برگزار و در پایان برترین ها معرفی شدند.

مهدی غلامی افزود: بیش از ۳۰ ورزشکار در این دوره ازمسابقات شرکت داشتند که در دوبخش زنان و مردان و در گروه های سنی زیر ۱۳ و بالای ۱۳ سال به رقابت پرداختند.

غلامی خاطر نشان کرد: درپایان رقابت های تفنگ ۱۰متر و در بخش پسران زیر۱۳ سال، امیرحسین الماسیان،دانیال حسنی  و آرش زارعی به عناوین اول تا سوم دست یافتند. همچنین عناوین برتر گروه سنی بزرگسالان در این بخش را  حسین بنی اسدی، علیرضا صیدمحمدخانی و حسن رمضانی بدست آوردند.

وی اضافه کرد در بخش بانوان تفنگ ۱۰متر نیز فاطمه محمدپور صاحب عنوان نخست شد و متینا اسکندری و سمیه طاهری به مقام دوم  و سوم نائل آمدند.

غلامی در ادامه با اشاره به پتانسیل قابل توجه ورزشکاران تربت حیدریه در رشته تیراندازی و جایگاه خوبی که این شهرستان در اولین تجربه حضور خود در مسابقات استانی بدست آورد افزود: مسابقات درون شهرستانی فرصت خوبی برای استعدادیابی است.  وی تصریح کرد: در پایان رشته تپانچه این مسابقات  و در بخش مردان یاسر جاهدی ،فرشید اکبری و پوریا آذرکمان و در بخش زنان نیز ملیحه قربان پور،زهرا محمدی و سمانه طاهریان به ترتب عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.

همچنین در رشته دارت دانیال حسنی صاحب عنوان نخست شد ،محمد صیدمحمدخانی و میثم یعقوبی هم در جای دوم و سوم ایستادند.

گفتنی است نفرات برتر این دوره از مسابقات در قالب تیم منتخب شهرستان به مسابقات لیگ تیراندازی خراسان رضوی اعزام خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا