اخبار شهرستان

تربت حیدریه میزبان لیگ دسته یک والیبال نشسته کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه از میزبانی این شهرستان برای نخستین بار در مسابقات والیبال نشسته لیگ دسته یک کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ، مجید رضایی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام این خبر افزود: با پیگیری های صورت گرفته توسط مسئولان شهرستان و استان و موافقت فدراسیون جانبازان و معلولین، تربت حیدریه به عنوان میزبان گروه سوم لیگ دسته اول کشور انتخاب شد و این رقابت ها از دهم لغایت سیزدهم دی ماه در تربت حیدریه برگزار خواهد شد.

رضایی با اشاره به شرکت ۲۷ تیم در ۴ گروه این مسابقات افزود: تیم پیام ارتباطات تربت حیدریه به همراه تایباد نمایندگان خراسان رضوی در گروه سوم لیگ دسته اول کشور هستند و خراسان شمالی (بجنورد) گیلان (لاهیجان) و مازندران (بهشهر) و گلستان (کردکوی) دیگر تیم های حاضر در این گروه می‌باشند. که تیم های اول و دوم هر گروه پس از ۳ مرحله رقابت جواز حضور در لیگ برتر کشور را کسب خواهند کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در ادامه به تشریح تغییرات زیرساختی در سالن شهیدجلیلی به عنوان محل میزبانی این رقابت ها پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر مجموعه شهید جلیلی تاییدیه های لازم فدراسیون برای برگزاری مسابقات را اخذ کرده است و با حمایت های مسئولان پیام ارتباطات و هیئت جانبازان و معلولین و همراهی مسئولان شهرستان آمادگی کامل برای میزبانی شایسته این رقابت ها را داریم.

عباس نجاتی رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولین تربت حیدریه هم اخذ میزبانی لیگ دسته یک کشور را اتفاقی مهم در تاریخ ورزش جانبازان و معلولان شهرستان عنوان کرد و گفت: کسب امتیاز میزبانی ثمرات بسیار زیادی برای توسعه ورزش در بین جانبازان و معلولین خواهد داشت و هم افزایی و همدلی مجموعه مسئولان و دست اندرکاران باعث شد تا امروز تربت حیدریه صاحب امتیاز لیگ دسته یک والیبال نشسته کشور باشد و در کنار آن فرصت میزبانی را نیز داشته باشیم.

گفتنی است آئین افتتاحیه این رقابت ها روز چهارشنبه یازدهم دی ماه در سالن شهید جلیلی برگزار خواهد شد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا