اخبار شهرستان

تربت حیدریه میزبان مسابقات فوتبال مناطق کشور

رئیس هیئت فوتبال تربت حیدریه از برگزاری مسابقات فوتبال قهرمانی مناطق کشور در این شهرستان خبر داد
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه، سید احمدرضوی در تشریح خبر فوق اظهار کرد: مسابقات فوتبال زیر ۱۷ سال مناطق کشور با شرکت ۶تیم از صبح امروز در استادیوم آزادی تربت حیدریه آغاز شد.
رضوی با اشاره به این مطلب که مسابقات فوتبال زیر۱۷ سال  در ۶منطقه کشور در حال برگزاری است خاطر نشان کرد: تیم های پیروزی ساری، مس کرمان، رایحه وصال و آبشار عاطفه های مشهد و تیم شریعت نوین تربت حیدریه ۶ نماینده منطقه ۳ کشور در این دوره از رقابت ها هستند که بمدت پنج روز و بصورت دوره   ای در ورزشگاه آزادی تربت حیدریه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
وی افزود: در پایان این رقابت ها تیم های قهرمان ونایب قهرمان هر منطقه با قرار گرفتن در جمع ۱۲ تیم برتر فوتبال زیر۱۷ سال کشور جواز حضور در مسابقات کشوری این گروه سنی را بدست می آورند.
مربی سابق تیم ملی فوتبال جوانان کشور نیز با حضور در تربت حیدریه در خصوص برگزاری این دوره از رقابت ها که برای اولین بار در گروه سنی زیر ۱۷سال کشور برگزار میگردد تصریح کرد: پشتوانه سازی برای تیم های ملی جوانان و بزرگسالان و حضور نمایندگانی از تمامی شهرستانها و گروه های سنی در فوتبال کشور از مهمترین اهداف برگزاری این سری از مسابقات است
محمد بابایی گفت: با توجه به تشکیل تیم های فوتبال نوجوانان و جوانان در کشور، مسابقات زیر۱۷ سال فرصت مناسبی را برای حضور موفق آنها در رده های بالاتر فراهم خواهد کرد.
مسئول استعدادیابی فدراسیون فوتبال کشور با مثبت ارزیابی نمودن شرایط میزبانی در تربت حیدریه و تعامل خوب هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان شهرستان خاطر نشان کرد: استعدادهای بالقوه فراوانی در گروه سنی پایه و بویژه در شهرستان ها وجود دارد که برگزاری این دوره از مسابقات بهترین فرصت جهت شناسایی و معرفی آنها به تیم های ملی فوتبال کشور خواهد بود.
گفتنی است مسابقات فوتبال زیر۱۷ سال منطقه ۳ کشور تا سوم اسفندماه در تربت حیدریه ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا