تربت حیدریه میزبان و نایب قهرمان لیگ کشتی نوجوانان استان

دور رفت مسابقات لیگ نوجوانان کشتی آزاد و فرنگی استان با معرفی تیمهاو نفرات برتر در تربت حیدریه پایان یافت.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه،سرپرست هیئت کشتی شهرستان در تشریح این خبر اظهار کرد: دوررفت گروه یک مسابقات لیگ نوجوانان خراسان رضوی در دوبخش آزاد وفرنگی با قهرمانی تیم مشهد الف در سالن شهید جلیلی تربت حیدریه پایان یافت.
علی پورقربان افزود:۶۰ کشتی گیر در۱۰ وزن و در دوبخش آزاد و فرنگی این دوره از پیکارها رقابت داشتند که تیم مشهد الف با شکست هر ۳تیم حاضر در مسابقات قهرمان شد،تیم کشتی تربت حیدریه با هدایت هادی ناصر قرائی،رضا کاظمی و سعیدتاج الدین ضمن کسب ۳پیروزی به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و کشتی گیران چنارانی نیز در جای سوم ایستادند.
پورقربان تصریح کرد:دور برگشت این مسابقات مهرماه جاری برگزار و تیم منتخب جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور معرفی خواهد شد.
وی افزود: تیمهای تربت حیدریه،چناران،مشهد الف و نیشابور ۴ تیم حاضر در این مرحله از مسابقات به میزبانی تربت حیدریه بودند و در گروه دو مسابقات نیز که در سرخس برگزار شد ۴تیم مشهد ب،سرخس، قوچان و بسیج خراسان رقابت داشتند.

گفتنی است در اختتامیه این مسابقات با حضور مسعود ریاضی رئیس هیأت کشتی خراسان رضوی از تلاش های مهدی ناصری رئیس سابق هیأت کشتی تربت حیدریه تقدیرشد و علی پورقربان بعنوان سرپرست این هیأت در شهرستان معرفی گردید.

(Visited 357 times, 1 visits today)

درباره ملیحه علیپور

همچنین بخوانید

موفقیت پسران سانداکار تربت حیدریه در استان

تیم ووشو پسران تربت حیدریه در پیکارهای بی شائولین ووشو قهرمانی خراسان رضوی با کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *