اخبار شهرستان

تیم پرس سینه پیشکسوتان تربت حیدریه نایب قهرمان استان شد

تیم منتخب تربت حیدریه با هدایت الیاس بلوچ زاده درمسابقات تک حرکت پرس سینه قهرمانی استان که به میزبانی مشهد برگزار گردید صاحب ۳ نشان طلا، ۵نقره و ۲ برنز شد و در بخش پیشکسوتان با کسب عنوان نایب قهرمانی به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان با بیان این خبر اظهار داشت: در این دوره از رقابت ها که بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با هدف انتخاب برترین ها جهت شرکت در مسابقات کشوری برگزار گردید ۱۶۹ ورزشکار حضور داشتند که در چهار گروه سنی به رقابت پرداختند.
عباس روحانی با اشاره به عملکرد درخشان ورزشکاران تربت حیدریه در این دوره از مسابقات خاطر نشان کرد: در بخش پیشکسوتان عطا محمد میرزایی، ابراهیم حیدری و محمدباقر قناد در اوزان ۵/۸۲، ۵/۶۷ و ۹۰ کیلوگرم صاحب عنوان نخست شدند و موسی فخار و جواد علیزاده نیز در ۵/۸۲ کیلوگرم به ترتیب عناوین دوم وسوم را بدست آوردند.
روحانی افزود: در گروه سنی نوجوانان علی مهدیان مقدم، سیدمحمدجواد طالبی و شهرام حیدری به عنوان نایب قهرمانی دست یافتند و سجاداسماعیلی در جای سوم ایستاد. همچنین علی محمدزاده نماینده وزن ۵/۶۷ کیلوگرم این شهرستان نیز جایگاه دوم بزرگسالان را از آن خود کرد.
روحانی تصریح کرد: در مجموع تیمی، تیم پیشکسوتان تربت حیدریه با کسب ۳طلا، ۱نقره و ۱برنز بر سکوی دوم این دوره از مسابقات قرار گرفت.
گفتنی است عطا محمد میرزایی و ابراهیم حیدری در دو بخش مستر۴ و ۱ پیشکسوتان جواز حضور در مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور که اسفند ماه جاری به میزبانی استان ایلام برگزار میگردد را نیز بدست آوردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا