حضور پاورکار جوان تربت حیدریه در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا

با دعوت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور امیر نورحسینی پاور کار جوان تربت حیدریه در قالب تیم ملی پاورلیفتیگ جمهوری اسلامی ایران به رقابت های قهرمانی آسیا در استانبول اعزام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش  وجوانان تربت حیدریه ۸۷۰ پاورکار از ۲۴ کشور آسیایی از پنجم دی ماه رقابت خود را درمسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ در بخش کلاسیک راو (بدون لوازم) ودر سالن بایرام پاشا استانبول آغاز کردند و امیرنورحسینی بعنوان تنها نماینده خراسان رضوی در رده جوانان و دسته وزنی منهای ۷۴ کیلوگرم دوشنبه ششم دی ماه به مصاف ۸ رقیب آسیایی خود خواهد رفت.

مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا در چهار گروه سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می شود و تیم پاورلیفتینگ ایران با ترکیب ۵۰ ورزشکار به این دوره از رقابت ها اعزام شده است.

گفتنی است امیرنورحسینی ملی پوش پاورکار تربت حیدریه، قهرمانی نوجوانان مسابقات بین المللی پاورلیفتینگ ۲۰۱۷ روسیه، ده دوره قهرمانی کشور، رکورد دار ددلیفت نوجوانان ایران و دو دوره قهرمان قهرمانان پاورلیفتینگ کشور را در کارنامه دارد.

پاورلیفتینگ رشته ای قدرتی شامل سه ماده اسکوات، ددلیفت و پرس سینه است که ورزشکار می بایست به ترتیب در هر سه ماده ثبت رکورد کرده و در نهایت مجموع امتیازات، قهرمان این رشته را تعیین میکند.

(Visited 66 times, 1 visits today)

درباره ملیحه علیپور

همچنین بخوانید

موفقیت پسران سانداکار تربت حیدریه در استان

تیم ووشو پسران تربت حیدریه در پیکارهای بی شائولین ووشو قهرمانی خراسان رضوی با کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *