اخبار شهرستان

درخشش دوومیدانی کاران تربت حیدریه در مسابقات استانی جام رمضان

تیم دوومیدانی تربت حیدریه در پایان رقابت های دوومیدانی جام رمضان، انتخابی خراسان رضوی صاحب ۹ عنوان اول تا سوم شد

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه دبیر هیئت دوومیدانی شهرستان در خصوص این مسابقات گفت: بیش از یکصد ورزشکار از سراسر استان در مسابقات دوومیدانی جام رمضان خراسان رضوی که به میزبانی مشهد در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) برگزار شد حضور داشتند که در ۱۵ ماده به رقابت پرداختند.

غلامرضابهروجه با بیان اینکه مسابقات در دو گروه سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد افزود: تیم دو ومیدانی تربت حیدریه با هدایت هادی ماهی موفق شد در این دور ه از رقابت ها در گروه سنی بزرگسالان ۶ رتبه و در رده جوانان نیز ۳ مقام اول تا سوم را از آن خود کند.

بهروجه با اشاره به این مطلب که که این مسابقات جنبه انتخابی تیم استان داشت در خصوص عملکرد نمایندگان تربت حیدریه بیان داشت: در گروه سنی بزرگسالان مجتبی زاهدی مقام نخست پرش سه گام و رتبه دوم پرش طول را بدست آورد، در دو ۱۵۰۰ متر سید محمود حسینی، علی علیزاده و رسول بلوچ قرایی به ترتیب جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در ماده ۵۰۰۰ متر نیز بلوچ قرایی به مقام سوم دست یافت.

بهروجه افزود: همچنین دررده جوانان و در ماده های پرش طول، پرتاب وزنه و ۸۰۰ متر نیز ابوالفضل جوادی، امیررضا غفاری و وحید محمودی نمایندگان تربت حیدریه بودند که بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا