اخبار شهرستان

درخشش هوگوپوشان نوجوان تربت حیدریه در استان

نوجوانان تکواندوکار تربت حیدریه موفق به کسب ۶ نشان رنگارنگ استانی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ، رئیس هیئت تکواندو شهرستان در تشریح خبر فوق گفت : رقابت های تکواندو قهرمانی استان به منظور انتخابی تیم خراسان رضوی در دو بخش پسران و دختران با شرکت بیش از ۲۲۰ ورزشکار در رده سنی نوجوانان و در بخش کیورگی(مبارزه) برگزار شد که یک طلا، دونقره و سه برنز حاصل کار تکواندوکاران تربت حیدریه در این مسابقات بود.

محمدمهدی علیان درخصوص نتایج ورزشکاران تربت حیدریه بیان داشت: در بخش پسران سیدمعراج حسینی نژاد در وزن ۴۸ کیلوگرم نشان نقره استان را برگردن آویخت و موفق شد جواز حضور در اردوی تیم استان را کسب کند . سیدمحمد حسنی، احسان تیموری و سجاد ناصری هم به ترتیب در اوزان ۴۸، ۵۵ و ۵۹ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند که با نظر کمیته فنی مسابقات احسان تیموری نیز به اردوی تیم خراسان رضوی دعوت شد .

علیان درادامه با اشاره به درخشش بانوان تکواندوکار تربت حیدریه اظهار داشت: مسابقات بخش دختران با شرکت ۱۲۰ تکواندوکار از شهرستان های مشهد، تربت حیدریه، نیشابور، کاشمر، چناران، گلمکان، قوچان و تربت جام برگزار شد که در پایان مریم رادنیا در وزن منهای ۵۹ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و ثمینه نیکوتدبیر در وزن منهای ۴۴ کیلوگرم نشان نقره مسابقات را به خود اختصاص داد و به این ترتیب این دو تکواندوکار تربت حیدریه در بخش دختران جواز حضور در اردوی تیم منتخب استان را کسب نمودند .

گفتنی است الهام شیبانی در بخش دختران و حامد تبوخت و علی ذاکری در بخش پسران هدایت ورزشکاران تربت حیدریه را بر عهده داشتند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا