درخشش ورزشکاران تربت حیدریه در رقابت های تک پرس و تک لیفت کشور

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام تربت حیدریه از درخشش ورزشکاران این شهرستان در رقابت های تک پرس و تک لیفت قهرمانی باشگاه های شرق کشور در بیرجند خبر داد .
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ، عباس روحانی در تکمیل این خبر گفت: باشگاه های ایرانیان ، پارسیان و کاپ نمایندگان تربت حیدریه در این رقابت‌ها بودند که در پنج گروه سنی نونهالان، نوجوانان ،جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در رشته های تک پرس و تک لیفت به رقابت با حریفان خود پرداختند.
وی در خصوص نتایج نمایندگان تربت حیدریه در این مسابقات بیان داشت: تیم باشگاه ایرانیان با هدایت و سرپرستی رسول نظری موفق به کسب مقام سوم تک لیفت در رده نوجوانان شد و میثم نظری نماینده نونهال این تیم با مهار وزنه ۹۵ کیلوگرم در دسته وزنی ۳۲ کیلو به عنوان کم سن و سال ترین و سبک وزن ترین قهرمان قهرمانان این رقابت‌ها معرفی شد.
تیم پارسیان دیگر نماینده این شهرستان نیز با هدایت و سرپرستی الیاس بلوچ زاده در رده سنی پیشکسوتان درخشان ظاهر شد و توانست کاپ قهرمانی این رده سنی در هر دو رشته تک پرس و تک لیفت را به خود اختصاص دهد.
روحانی با اشاره به این که تیم باشگاهی کاپ نیز با هدایت علی غلامزاده  توانست سه عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی تیمی و سه عنوان اورالی(قهرمان قهرمانان) را تصاحب نماید تصریح کرد: این تیم در بخش بزرگسالان بر سکوی نخست ایستاد و در دو بخش نوجوانان و جوانان  با نایب قهرمانی به کار خود پایان داد.
روحانی با اشاره به درخشش نمایندگان باشگاه کاپ در بخش انفرادی و تک لیفت این مسابقات نیز خاطر نشان کرد: حسین راعی در وزن ۶۶ کیلوگرم نوجوانان  با مهار وزنه ۲۱۰ کیلوگرمی و علی غلامزاده در وزن ۷۴ کیلوگرم جوانان و بزرگسالان با ثبت رکورد ۲۵۵ به عنوان اورال(قهرمان قهرمانان) این رقابت‌ها روی سکو رفتند.

گفتنی است مسابقات تک لیفت و تک پرس باشگاههای شرق و جنوب کشور با شرکت ۱۵۰ ورزشکار از استان های خراسان جنوبی،خراسان رضوی،سیستان و بلوچستان، کرمان و اصفهان به میزبانی بیرجند برگزار شد

(Visited 295 times, 1 visits today)

درباره admin

همچنین بخوانید

دختران فوتسالیست تربت حیدریه نایب قهرمان استان شدند

تیم فوتسال بانوان پیشگامان مقاومت تربت حیدریه در اولین تجربه حضور خود در لیگ برتر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *