اخبار شهرستاندسته‌بندی نشده

درخشش وزنه برداران تربت حیدریه در اولین دوره لیگ استان

رئیس هیئت وزنه برداری تربت حیدریه از کسب ۵نشان طلا و برنز و جایگاه سوم تیمی این شهرستان در اولین دوره لیگ وزنه برداری استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه سیداحمد موسوی با بیان این خبر اظهار کرد: تیم وزنه برداری تربت حیدریه با هدایت قاسم قائمی طلب در پایان اولین دوره لیگ وزنه برداری بزرگسالان خراسان رضوی که  با شرکت ۶۰ ورزشکار به میزبانی قوچان برگزار گردید به ۲نشان طلا و ۳ برنزدست یافت و در بخش تیمی نیز بر سکوی سوم ایستاد.

رئیس هیئت وزنه برداری تربت حیدریه با اشاره به رقابت ورزشکاران در ۱۰ وزن در این مرحله از لیگ خاطر نشان کرد: عباس شجاعی در وزن ۶۱کیلوگرم و محمود احسانی وزن ۷۳کیلو دو نماینده طلایی این شهرستان بودند که در جایگاه نخست ایستادند و ابوالفضل، علی قره بهادری و حسین حاتمیان نیز سه وزنه بردار دیگر تیم تربت حیدریه در اوزان ۵۵، ۹۶ و ۱۰۹ کیلوگرم موفق به کسب نشان برنز شده و مقام سوم را بدست آوردند.

سیداحمد موسوی افزود: در بخش تیمی این دوره از مسابقات نیز تربت حیدریه با کسب ۲۳۱ امتیاز بعد از تیم های مشهد و  قوچان بر سکوی سوم ایستاد.

موسوی با اشاره به شرکت شهرستان های تربت حیدریه، مشهد، قوچان، تربت جام، فریمان و سبزوار در این دوره از رقابت ها تصریح کرد: دور دوم لیگ وزنه برداری خراسان رضوی ۶ و ۷ شهریور به میزبانی تربت حیدریه برگزار می گردد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا