اخبار شهرستان

درخشش ووشوکاران تربت حیدریه دراستان

مسابقات ووشو قهرمانی استان در بخش ساندا با کسب ۵ نشان طلا،نقره وبرنز برای ووشکاران تربت حیدریه پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان تربت حیدریه،علی محمد اله یاری با بیان این خبر اظهار کرد: ۱۳ووشوکار  از ترب حیدریه با هدایت سیدسعید موسوی در مسابقات ووشو قهرمانی استان حاضر شدند که در پایان،سبحان حسن زاده و مهدی امانی در اوزان ۳۴ و ۳۱ کیلو در بخش نوجوانان به عنوان قهرمانی دست یافتند وعرفان عبدالله زاده در همین بخش و در وزن ۴۸ کیلو صاحب نشان نقره شد. رئیس هیات وشوو تربت حیدریه افزود:در بخش بزرگسالان و در وزن ۶۰کیلو گرم محدصادق پسند نایب قهرمان شد وبه نشان نقره رسید و رضا اسحاق زاده نیز در وزن ۶۵کیلو برسکوی سوم ایستاد  نشان برنز را برگردن آویخت.

رئیس هیأت ووشو تربت حیدریه در ادامه با اشاره به شرکت ۲۴۵ ورزشکار در این دوره از مسابقات خاطر نشان کرد:نفرات برتر هر وزن  با نظر کمیته فنی به اردوی تیم ملی ووشو دعوت خواهند شد.

وی افزود:مسابقات ووشو قهرمانی استان در بخش ساندا با هدف انتخاب تیم استان جهت شرکت در اردوی تیم ملی بمدت دو روز به میزبانی نیشابور برگزار گردد. و ورزشکاران در چهار رده سنی به رقابت پرداختند.

چناران،قوچان،درگز،مه ولات،سبزوار، سرخس،تربت جام،نیشابور،مشهد،تربت حیدریه،تایباد،گلبهار و دیزباد ۱۳تیم شرکت کننده در این دوره از مسابقات بودند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا