اخبار شهرستان

دو رتبه برتر استانی برای اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه

پیرو ارزیابی و اعلام اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در سال گذشته در دو حوزه جوانان و فرهنگی حائز رتبه برتر استان شد. 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه مجید رضایی در این باره گفت: توجه به بخش فرهنگی در کنار فعالیت های ورزشی از اهداف برنامه ریزی شده این اداره و هیئت های ورزشی است و بر همین اساس در پایان هر سال این فعالیت ها توسط اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی مورد ارزیابی قرار می گیرند. 

رضایی ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده در کلیه هیئت های ورزشی شهرستان افزود: اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه طبق این ارزیابی در سال ۹۹ رتبه برتر بخش فرهنگی را کسب کرد. 

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان تربت حیدریه همچنین اضافه کرد: طبق اعلام اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، ستاد ساماندهی امور جوانان تربت حیدریه هم در جمع برترین شهرستان های سال ۹۹ قرار گرفت. 

مجیدرضایی مبنای این ارزیابی را تشکیل جلسات هدفمند با مصوبات اجرایی، ارتقای محتوای کیفی و ثبت در سامانه الکترونیک بیان کرد و افزود: کسب رتبه برتر ستاد ساماندهی امور جوانان تربت حیدریه حاصل تعامل و کار جمعی کلیه اعضای ستاد است و امیدواریم با تداوم این همکاری در سال جاری بتوانیم پاسخگوی مطالبات حوزه جوانان بویژه در بخش سمن ها و تسهیل گری در بخش اشتغال و ازدواج باشیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا