دسته‌بندی نشده

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه عنوان کرد:اصحاب رسانه یار دوازدهم ورزش هستند

به مناسبت روز خبرنگار در همایشی با حضور جمعی از مسئولین،پیشکسوتان و ورزشکاران شهرستان از اصحاب رسانه فعال در حوزه ورزش تربت حیدریه تجلیل بعمل آمد .
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ، سیدحمیدرضا امینی در این همایش از اصحاب رسانه به عنوان یاردوازدهم جامعه ورزش یادکرد و با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در توسعه ورزش گفت : ما برای رفع چالش های این حوزه چشم به یاری اصحاب رسانه داریم .
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در ادامه افزود : ارتباط دوسویه میان حوزه ورزش و اصحاب رسانه می تواند دستیابی به اهداف متعالی این حوزه را تسریع و تسهیل کند .امینی تصریح کرد: نگاه ما به حوزه رسانه به عنوان رکن اساسی توسعه و بازویی توانمند در مسیر پیشرفت است و انتظار داریم خبرنگاران نیز با انعکاس واقعی و به موقع رویدادها،چالش ها و فرصت های مختلف مارا در جهت رفع نقص و کاهش محدودیت ها یاری کنند.
در بخش دیگری از این همایش که با اجرای ورزشکاران باستانی همراه بود از علی عبداله زاده،نخبه جوان شهرستان و پدیده کنکور سراسری تقدیر شد
سیدحمیدرضا امینی کار بزرگ عبداله زاده را در گذر از ماراتن نفس گیر کنکور ترسیم تصویری از استعدادهای شگرف جوانان تربت حیدریه خواند و افزود: حمایت از این نخبگان به عنوان الگوی موفقیت، وظیفه ای است که به عهده تمامی دستگاه هااست.

گفتنی است علی عبداله زاده در کنکورسراسری٩٧،در گروه آزمایشی زبان های خارجه حائز رتبه نخست و درتجربی رتبه دوم را بدست اورد.
در پایان این همایش از خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه تربت حیدریه نیز تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا