اخبار شهرستان

راه یابی دختران تنیسور تربت حیدریه به مسابقات قهرمانی کشور

دبیر هیئت تنیس روی میز تربت حیدریه گفت: دو نوجوان دختر این شهرستان به مسابقات کشوری تنیس روی میز راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه علی جوزانی در تشریح این خبر اظهار کرد: مسابقات تنیس روی میز خراسان رضوی باهدف انتخاب برترین تنیسور های این استان جهت شرکت در رقابت های تورکشور طی سه مرحله استانی و مناطق کشور به میزبانی مشهد برگزار شد که در نهایت دو بانوی تنیس باز این شهرستان با موفقیت در جریان رقابت های منطقه ای جواز حضور در مسابقات قهرمانی کشور را بدست آوردند.

دبیر هیئت تنیس روی میز تربت حیدریه با بیان اینکه در مرحله نخست این مسابقات ۸ تنیسور برتر رنکینگ خراسان رضوی به مصاف هم رفتند افزود:در پایان این مرحله بهار جوزانی و عادله صادقی دو نماینده تربت حیدریه به ترتیب در جایگاه اول و سوم قرار گرفتند و راهی مسابقات منطقه۹ کشور شدند.

جوزانی اضافه کرد:  رقابت دختران تنیس باز منطقه ۹ کشور بین ۱۳ بازیکن برتر از استان های خراسان رضوی ، شمالی و سمنان انجام کرفت که در نهایت بهار جوزانی و عادله صادقی هر دو از تربت حیدریه در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند و به همراه دو نماینده از سمنان و خراسان شمالی بعنوان چهار بازیکن راه یافته به مسابقات قهرمانی کشور معرفی شدند.

جوزانی در ادامه گفت: در بخش پسران نیز آرشام اسکندری نماینده تربت حیدریه در این مسابقات بود که در مرحله مناطق با ایستادن در جایگاه ششم منطقه ۹ کشور از راه یابی به مسابقات قهرمانی کشور بازماند.

گفتنی است مسابقات تنیس روی قهرمانی دختران کشور با عنوان تور تنیس روی میز ایران در رده نوجوانان دی ماه جاری به میزبانی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا