راه یابی ۵ فوتبالیست تربت حیدریه به مرحله استانی انتخابی تیم ملی نوجوانان

مرحله نخست طرح استعدادیابی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور در منطقه دو خراسان رضوی در حالی به میزبانی تربت حیدریه برگزار شد که از بین ۱۴ بازیکن انتخابی، ۵ فوتبالیست این شهرستان توانستند جواز حضور در مرحله استانی را بدست آورند. 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه به نقل از مسئول کمیته استعدادیابی هیئت فوتبال شهرستان: اولین مرحله از طرح استعدادیابی تیم ملی نوجوانان ج.ا.ا ویژه متولدین بهمن ۱۳۸۴ تا بهمن ۸۵ در خراسان رضوی بصورت منطقه ای برگزار شد و تربت حیدریه در منطقه دو میزبانی ۷۵ فوتبالیست از شهرستان های گناباد، مه ولات رشتخوار وزاره را برعهده داشت که بمدت یکروز زیر نظر مجید حسینی پور مربی استعدادیاب و نماینده هیئت فوتبال خراسان رضوی مورد ارزیابی قرار گرفتند. 

محسن کرمانی با اشاره به نمایش خوب فوتبالیست های نوجوان حاضر در مرحله نخست این استعدادیابی گفت: در پایان این دوره ۵ بازیکن از تربت حیدریه و ۹ بازیکن از سایر ۴ شهرستان منطقه دو و مجموعا ۱۴ فوتبالیست به مرحله دوم انتخابی تیم ملی که پانزدهم شهریور ماه جاری به میزبانی مشهد برگزار می شود دعوت شدند. 

کرمانی افزود: منتخبین در مرحله استانی راهی اردوی انتخابی تیم ملی می شوند و در نهایت برترین بازیکنان به تیم ملی نوجوانان فوتبال جمهوری اسلامی ایران راه خواهند یافت.

(Visited 78 times, 1 visits today)

درباره ملیحه علیپور

همچنین بخوانید

موفقیت پسران سانداکار تربت حیدریه در استان

تیم ووشو پسران تربت حیدریه در پیکارهای بی شائولین ووشو قهرمانی خراسان رضوی با کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *