اخبار شهرستان

سفیر صلح و دوستی به تربت حیدریه بازگشت

موتور سوار تربت حیدریه که با پیام “زمین سبز برای همه” به کشورهای اروپایی سفر کرده بود پس از اتمام سفر خود در میان استقبال جمعی از مسئولین و علاقمندان ورزش شهرستان به تربت حیدریه بازگشت.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ، سید حمیدرضا امینی در مراسم استقبال از ورزشکار سفیر صلح و دوستی شهرستان بیان داشت: : ایران به عنوان مهد تمدن بشری دارای پیشینه فرهنگی بسیار غنی است و ورزش به عنوان زبان مشترک دنیا مسیر مهمی برای تبادل فرهنگی با دنیاست و امیدواریم با حمایت از ورزشکارانی که عنوان سفیران فرهنگی ایران را یدک می کشند شاهد صدور پیام صلح طلبی و نوع دوستی ایرانیان به سراسر دنیا باشیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه با اشاره به شعار “زمین پاک برای همه” و انتخاب آن به عنوان پیام این سفر گفت : محیط زیست امروزه به عنوان یک دغدغه جهانی مطرح است و تمام اقشار جامعه بایستی برای حفظ آن تلاش کنند و ورزشکاران نیز ترویج فرهنگ محیط زیست را از وظایف خود می دانند .
حمیدرضا(احمد) کوهستانی موتورسوار شهرستان به عنوان سفیر صلح و دوستی و با شعار “زمین پاک برای همه” سفر خود را همزمان با عید سعید فطر آغاز نمود و پس طی ۱٢ هزار کیلومتر در ۴۵ روز به تربت حیدریه بازگشت .
کوهستانی در این سفر از کشورهای ترکیه ، یونان، ایتالیا ، موناکو، فرانسه ، آلمان و هلند عبور کرد و پیام صلح و دوستی ایرانیان با شعار “زمین پاک برای همه” را به شهروندان این کشورها منتقل نمود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا