فرصت حضور پاورکار جوان تربت حیدریه در مسابقات دانشجویان جهان

دومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی دانشجویان کشور با نایب قهرمانی نماینده جوان تربت حیدریه در گیلان پایان یافت
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه، رئیس هیئت پرورش اندام شهرستان با بیان این خبر اظهار کرد: امیر نورحسینی نماینده این شهرستان در اولین مرحله رقابت های پاورلیفتینگ انتخابی دانشجویان کشور با کسب عنوان نایب قهرمانی شانس حضور در مسابقات دانشجویان جهان را بدست اورد .
عباس روحانی افزود: در این دوره از رقابت ها که اولین مرحله انتخابی جهت شرکت در مسابقات دانشجویان جهان محسوب میگردد ۱۷۰ ورزشکار از ۲۷ استان کشور شرکت داشتند که در ۹ وزن به رقابت پرداختند.
روحانی خاطرنشان کرد: امیر نورحسینی نماینده دسته وزنی ۷۴ کیلوگرم این شهرستان در بخش لیفت و پرس سینه به ترتیب وزنه وزنه ۲۴۷.۵ و ۱۴۷.۵ کیلوگرم را مهار کرد، در بخش اسکوات نیز ۲۱۵ کیلوگرم را بنام خود ثبت نمود و در مجموع با رکورد ۶۱۰ کیلوگرم و کسب نشان نقره به کار خود پایان داد.
وی در ادامه تصریح کرد : دومین دوره رقابت ها ی انتخابی پاورلیفتینگ دانشجویان کشور فروردین ماه سال آتی در گروه سنی زیر ۲۵ سال برگزار می گردد که نورحسینی با مقام آوری و کسب رکورد ورودی در آن مسابقات بعنوان نماینده ایران در رقابتهای پاورلیفتینگ دانشجویان جهان لباس تیم ملی را به تن خواهد کرد
گفتنی است مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان جهان تیر ماه ۹۸ در کشور استونی برگزار خواهد شد.

(Visited 178 times, 1 visits today)

درباره admin

همچنین بخوانید

دختران فوتسالیست تربت حیدریه نایب قهرمان استان شدند

تیم فوتسال بانوان پیشگامان مقاومت تربت حیدریه در اولین تجربه حضور خود در لیگ برتر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *