مسابقات منطقه ای کشتی چوخه در تربت حیدریه برترین های خود راشناخت

هفتمین دوره مسابقات کشتی چوخه جام غدیر با معرفی برترین چوخه کاران استان های خراسان رضوی وشمالی در شهر جدید نسر تربت حیدریه  به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ۱۵۰ چوخه کار از بجنورد و شهرستان های تربت حیدریه، مشهد، سرخس، قوچان، کلات، تربت جام، چناران، نیشابور، فریمان، شهر نسر و روستاهای همجوار آن بمناسبت عید سعید غدیر خم در هفتمین دوره مسابقات کشتی چوخه و در گود چوخه امام رضا(ع) شهر جدید نسر از توابع بخش رخ تربت حیدریه با یکدیگر مصاف کردند.

این مسابقات در اوزان ۶۶، ۷۴، ۸۴ و سنگین وزن برگزار شد که در وزن ۶۶کیلوگرم حمیدلعل نظام، محمد اکبرزاده و جلال نیکو فکر به ترتیب از چناران، شهر نسر تربت حیدریه و مشهد عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم مرتضی وطن دوست از تربت جام قهرمان شد، حسن موسی پور از قوچان عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و بهمن واحدی از مشهد در جای سوم قرار گرفت.

علی شاهوردیان از قوچان، محسن هنردوست از فریمان و ابوالفضل عالمی از مشهد  عناوین اول تا سوم وزن ۸۴ کیلوگرم را کسب کردند و در سنگین وزن هم محمد تیموری و سعید حسنی از تربت جام به ترتیب اول و دوم شدند و وحید چوپان نماینده سرخس به مقام سوم رسید.

از برترین های این دوره از رقابت ها با حضور رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه، حسن زاده رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی، مسئولین محلی شهر نسر بخش رخ و خیرین و پیشکسوتان تجلیل شد.

(Visited 358 times, 1 visits today)

درباره ملیحه علیپور

همچنین بخوانید

موفقیت پسران سانداکار تربت حیدریه در استان

تیم ووشو پسران تربت حیدریه در پیکارهای بی شائولین ووشو قهرمانی خراسان رضوی با کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *