معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای خبر داد:تخصیص تسهیلات حمایتی به مشاغل ورزشی آسیب‌دیده در دوران کرونا

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از تخصیص تسهیلات حمایتی در قالب وام به مشاغل ورزشی آسیب دیده از ویروس کرونا خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مهدی علینژاد با اعلام این خبر گفت: وزارت ورزش و جوانان با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای حمایت از باشگاه داران و مشاغل بخش خصوصی حوزه ورزش که در دوران کرونا زیان مالی دیده اند، شرایط ویژه ای را برای تخصیص وام در نظر گرفته است.

علینژاد گفت: براین اساس تمامی اماکن ورزشی بخش خصوصی دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان که کسب وکار آنها در دوران کرونا، تعطیل و یا با رکود مواجه شده می توانند به عنوان متقاضی دریافت وام حمایتی به درگاه الکترونیکی وزارت ورزش و جوانان مراجعه کرده و درخواست خود را براساس دستورالعمل درج شده ارسال نمایند.
شایان ذکر است متقاضیان دریافت تسهیلات حمایتی که مجوز رسمی فعالیت از وزارت ورزش و جوانان را دارند، می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به درگاه الکترونیکی وزارت ورزش و جوانان به نشانی www.msy.gov.ir و یا صفحه اختصاصی دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه ها به نشانی www.msy.gov.ir/club مراجعه کنند.

(Visited 36 times, 1 visits today)

درباره ملیحه علیپور

همچنین بخوانید

موفقیت پسران سانداکار تربت حیدریه در استان

تیم ووشو پسران تربت حیدریه در پیکارهای بی شائولین ووشو قهرمانی خراسان رضوی با کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *