معرفی برترین بوکسورهای غرب خراسان رضوی در تربت حیدریه

مسابقات بوکس انتخابی منطقه غرب خراسان رضوی با هدف معرفی نفرات برتر جهت حضوردر مسابقات قهرمانی استان در تربت حیدریه پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه به نقل از دبیر هیئت بوکس شهرستان، ۳۴ بوکسور از ۶ شهرستان منطقه غرب خراسان رضوی در این دوره از پیکارها روی رینگ رفتند که پس از پایان ۲۲ مبارزه در ۱۳ وزن ۱۴ بوکسور برتر معرفی شدند.

مهدی بادان فیروز در خصوص نتایج بدست آمده در این رقابت ها گفت: علی اصغر رهاننده ، کاظم میرزایی، شاهین خندان، مصطفی جمعه پور، اردشیر حبیبی، حسین درخشان، ابولفضل رجبی و محمد دلیر ۸ بوکسور تربت حیدریه در این مسابقات بودند که در اوزان ۴۸، ۵۱، ۵۴، ۵۷، ۷۱، ۷۵، ۸۰ و ۹۲ کیلوگرم صاحب رتبه برتر شدند

بادان فیروز افزود: در اوزان ۵۷، ۶۰، ۶۳/۵، ۶۷، و ۹۲+ کیلوگرم به ترتیب مرتضی مرزانی، حمید شیبانی، عباد مرزانی، میکائیل محمدی و احسان نعمت الهی از نیشابور عناوین نخست را کسب کردند و رتبه اول وزن ۸۶ کیلوگرم هم به امیرصالح آبادی بوکسور سبزواری رسید.

بدین ترتیب تیم بوکس تربت حیدریه با ۸ نشان طلا در جای نخست قرار گرفت، نیشابور با ۵طلا دوم شد و سبزوار با یک طلا عنوان سوم را کسب کرد.

گفتنی است بوکسورهای برتر این دوره از مسابقات به رقابت های قهرمانی بوکس خراسان رضوی که نهم آذرماه در مشهد برگزار میشود اعزام خواهند شد.

(Visited 224 times, 1 visits today)

درباره ملیحه علیپور

همچنین بخوانید

موفقیت پسران سانداکار تربت حیدریه در استان

تیم ووشو پسران تربت حیدریه در پیکارهای بی شائولین ووشو قهرمانی خراسان رضوی با کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *