مقام آوری پاورکاران تربت حیدریه در کشور

نمایندگان پاورلیفتینگ تربت حیدریه در تیم‌منتخب خراسان رضوی و در جریان رقابت های قهرمانی کشور با کسب دو نشان طلا و برنز به کار خود پایان دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام تربت حیدریه در این خصوص گفت: رقابتهای پاورلیفتینگ قهرمانی کشور با شرکت ۳۳۰ ورزشکار از ۲۱ استان به میزبانی اهواز برگزار شد و ورزشکاران در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با یکدیگر به رقابت پرداختند .

عباس روحانی با اشاره به اینکه ۴ ورزشکار از تربت حیدریه در قالب تیم خراسان رضوی در این رقابت‌ها شرکت داشتند افزود: کسب یک طلا و یک برنز حاصل کار نمایندگان تربت حیدریه در این مسابقات بودروحانی بیان داشت: امیر نورحسینی در دسته وزنی ۷۴ کیلوگرم با ثبت رکورد ۲۴۰ کیلو در اسکات ، ۱۳۵ کیلو در پرس سینه، ۲۴۵ کیلوگرم در لیفت و مجموع ۶۳۰ کیلوگرم قهرمان جوانان کشور و صاحب نشان طلای این بخش شد؛ و ابوالفضل صفایی دیگر نماینده این شهرستان در بخش نوجوانان نیز با ثبت مجموع رکورد ۳۹۰ کیلوگرم بر سکوی سوم این دوره از رقابتها ایستاد و نشان برنز دسته وزنی ۶۷/۵ کیلوگرم را بر گردن آویخت.

گفتنی تیم پاورلیفتینگ خراسان رضوی با ۲۱ ورزشکار در مسابقات قهرمانی کشور حضور یافت که امیر نورحسینی، ابوالفضل صفایی، علی اصغر بلوچ زاده و رسول فخارزاده نمایندگان تربت حیدریه در این تیم بودند.

(Visited 295 times, 1 visits today)

درباره admin

همچنین بخوانید

موفقیت پسران سانداکار تربت حیدریه در استان

تیم ووشو پسران تربت حیدریه در پیکارهای بی شائولین ووشو قهرمانی خراسان رضوی با کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *