اخبار شهرستان

مقام آوری پسران کاراته کای تربت حیدریه در کشور

۶کاراته کای تربت حیدریه نمایندگان این شهرستان در مسابقات قهرمانی کشور سبک شوتوکان(JKA) موفق به کسب شش نشان طلا و برنز شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان تربت حیدریه،رئس هیأت کاراته با بیان این خبراظهار کرد: نمایندگان کاراته این شهرستان در ترکیب ۲۵نفره خراسان رضوی که با هدایت علی رجبی نماینده سبک شوتوکان(JKA) به رقابت های قهرمانی کشور در شاهین شهراصفهان اعزام شد ،۳نشان طلا و ۳برنز را از آن خود کردند.
سید مهدی وقفی افزود: بیش از ۶۰۰ورزشکار در۵گروه سنی از سراسر کشور در این دوره از پیکارها حضور داشتند که بمدت دو روزدر دوبخش کاتا و کومیته به رقابت پرداختند.
وقفی با اشاره به مقام آوری ۶کاراته کا این شهرستان خاطر نشان کرد: نیما محمدی و علی همتی به ترتیب نشان طلا و برنز بخش کاتا را برگردن آویختند. و در بخش کومیته نیز امیرحسین رجبیان و محمد بهزاد زاده صاحب عنوان نخست شدند، و مهران نیکوزاده و سلیمان جعفری نیز به مقام سوم و نشان برنز دست یافتند.

وی تصریح کرد:در پایان مسابقات کاراته قهرمانی کشور (شوتوکانjka) تیم کرمان بر سکوی قهرمانی ایستاد، اصفهان نایب قهرمان و تیم های فارس و قزوین نیز مشترکا سوم شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا